Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Nazywam się Igor mieszkam na Ukrainie i chciałbym spróbować handlować na twojej platformie handlowej. Od wielu lat handluję w serwisie **piiip**
chciałem wyjaśnić, w jaki sposób mogę poprawnie zweryfikować swoją tożsamość za pośrednictwem SWIFT w moim banku płatności za małżeństwo i nie mogę dokonać przelewu. Niestety, teraz wojna i przyjazd do Polski też jest niemożliwy. Może masz jakiś mechanizm rozwiązywania problemów takich jak mój?
Pozdrawiam Igor
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy macie jakiś dobry pomysł w tym temacie?
@Antiklavka Dobrze rozumiem, że chcesz aktywować konto firmowe na dane przedsiębiorstwa zarejestrowanego w Ukrainie? Jeśli tak, tutaj znajdziesz informacje jak to zrobić.
Dzień dobry
Nie chcę aktywować konto jako zwykły sprzedawca, nie mam firmy. Wcześniej można było to zrobić za pomocą listu pocztowego, a moi znajomi z powodzeniem handlowali tutaj, ale było to 6-7 lat temu
Pozdrawiam Igor
@Antiklavka W takim razie instrukcję aktywacji - możliwą również z konta zagranicznego - znajdziesz w tym artykule.
Próbowałem już tego użyć przed skontaktowaniem się z tobą, ale niestety dla mojego banku nie ma wystarczających informacji, aby dokonać płatności SWIFT. Do czego się zwróciłem jest możliwe, aby znaleźć inny sposób. A może podaj mi Pełne Dane, których mój bank potrzebuje do międzynarodowego przelewu SWIFT i bez problemu wykonam przelew. Informacja przekazana do zapłaty na terytorium Polski po wykonaniu ostatniego kroku wystawia paragon do zapłaty w polskim banku. Niestety w przypadku międzynarodowego tłumaczenia SWIFT konieczne jest uzupełnienie informacji odbiorcy.
Pozdrawiam Igor
@Antiklavka Kod SWIFT to: BREXPLPWPOZ; numer IBAN: PL + numer subkonta Allegro (np. PL1245678912345678912345678).