Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący się ze mną skontaktował ponieważ ma informację o błędzie płatności, u mnie przedmiot jest jako sprzedany, ale środki nie wpłynęły, co napisać kupującemu? Kupujący pisze że nie może ponowić płatności bo towar jest jako sprzedany
@black_pepa wchodzi tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione , anuluje rozpoczętą płatność , następnie klika ,, ponów płatność , dalej inticyjnie .
@black_pepa czasem trzeba odczekać kilka minut żeby rozpoczęte sesje z płatnością wygasły
@black_pepa Podaj mu swój nr konta bankowego, niech zapłaci zwyczajnie, poza Allegro. Wtedy płatność przejdzie bez żadnych problemów.
black_pepa taaa... możesz podać numer swojego konta ,ale pamiętaj - nie wygenerujesz z systemu etykiety nadawczej , wysyłka w takim przypadku tylko z managera lub strony brokera , bedzie drożej .
@black_pepa Była to sprzedaż na Allegro Lokalnie. Kupujący może ponowić płatność w tej zakładce: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione (najpierw kliknąć w "anuluj płatność" a następnie "zapłać teraz").