- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Ktoś kupił z mojej aukcji allegro lokalnie lecz nie zauważyłam tego a ten produkt już jest nie aktualny. Jak mam anulować transakcję skoro dostałam wiadomość że jest kupno zakończone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@czorna11 Cześć. Skontaktuj się z kupującym i poinformuj go o tej sytuacji. Poproś również o dane do przelewu i zwróć płatność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A gdzie mogę sprawdzić że pieniążki rzeczywiście zostały przelane ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@czorna11 Pieniądze powinny być tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Wypłać je na swoje konto bankowe tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all... Weź od kupującego nr konta bankowego i zrób mu zwykły przelew, poza Allegro. Inaczej nie oddasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, a co w sytuacji gdy kupujacy wybral opcje za pobraniem? jak anulowac taki zakup? kupujacy zostal poinformowany o braku towaru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający nie anuluje zakupu. Na Al nie da się także zwrócić przez AF więc wypłacasz środki na własne konto, kontaktujesz się z kupującym, bierzesz nr. konta od niego i mu przelewasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok.dziekuje