Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisałem już o tym, ale cisza, a nie wiem jak dostać się do gadanego z pracownikiem Allegro, ponieważ droga do nich jest bardzo zawiła! Kupujący zapłacił mi za towar z opcją paczkomat inpost, niestety w potwierdzeniu zapłaty nie ma, jak zwykle bywało pod dymkiem czatuj, pobierz etykietę! Więc jak ja do licha mam pobrać. Do tej pory wszystko było ok, to jest pierwszy raz... Dziękuję za wszelką pomoc w tej sprawie.
@Abraqstern ale nie we wszystkich aukcjach masz paczkomat, może kupujący wybrał aukcję gdzie masz polecony ?
Kupujący wybrał paczkomat.
@Abraqstern O które zamówienie chodzi?
Zamówienie od [edycja] z dnia 30 Mar. 2021, 22:25
@Abraqstern Piszesz o linku potwierdzeniu zapłaty, więc nie wiem czy postępujesz zgodnie z tą instrukcją. Spróbuj nadać przesyłkę w sposób opisany w Pomocy.
Do tej pory wszystko było ok. Problem zniknie gdy zrezygnuje z paczkomatu.
Droga Pani Moderator, postępuję według tej instrukcji odkąd tylko sprzedaje na Allegro, i dodam po raz kolejny, wszystko było ok, aż do tego przypadku! To nie jest mój PIERWSZY raz, wysłałem sporo paczek przez paczkomat, kiedy klient zapłacił, wchodziłem na UTWÓRZ ETYKIETĘ i krok po kroku aż do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę. Teraz niestety nie mam pod dymkiem czatuj, przekierowania na UTWÓRZ ETYKIETĘ, więc jak mam ją utworzyć? A to tej pory utworzyłem już sporo etykiet.
@Abraqstern Zgłosiłam tę sprawę do osób odpowiadających w Allegro za obszar wysyłek i dostałam informację, że przyczyną problemu jest wybrana forma dostawy.
Abyś mógł nadać przesyłkę z poziomu Allegro Lokalnie, powinna zostać wybrana metoda dostawy "Allegro Paczkomaty InPost". Natomiast tu Kupujący wybrał "Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata". Jest to również wysyłka do paczkomatu, ale rozliczana według cennika InPost i nie ma możliwości jej wygenerowania z poziomu Allegro.