anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę przyśpieszyć proces weryfikacji konta?

Aveeo
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Weryfikacja naszego rachunku trwa już kilka tygodni. Jak możemy przyśpoieszyć ten proces aby dokończyć pełną aktywację konta? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Aveeo, wyślij nam, proszę, potwierdzenie wykonania przelewu poprzez formularz - skonsultujemy sprawę. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Aveeo
#7 Wielbiciel#

Niestety nie mam takiego potwierdzenia, ponieważ nie mogliśmy wykonać takiego przelewu. Nasze konto bankowe zostało zdefiniowane nie wiedząc czemu jako konto prywatne a nie konto biznes i sam proces logowania jest dla nas nie znany. W tym momencie nie możemy nic zrobić. Weryfikacja trwa i nie mamy możliwości zrobienia nawet przelewu tradycyjnego. 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Aveeo, w tej sytuacji również prosiłabym Cię o skontaktowanie się z nami przez formularz - wyjaśnij tam dokładnie występujący problem, nasi Konsultanci pomogą ustalić, jakie działania możesz podjąć w tej sprawie. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Aveeo
#7 Wielbiciel#

Zamówiłem w ostatnich dniach 3 rozmowy telefoniczne, niestety nikt nie zadzwonił...

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Aveeo, rozumiem, bardzo mi przykro, że nie skontaktowano się z Tobą według ustaleń. Poprosiłam o pilny kontakt telefoniczny. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów