anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę sprawdzić zwrot pieniędzy do kupującego

pupilarnia
#8 Zapaleniec#

Kupujący anulował opłacone zamówienie i napisał wiadomość, że je anulował ale chce zeby towar wysłać. Odrazu robiłam zwrot pieniędzy na jego konto, ale chcę sie upewnić czy pieniądze do niego dotarły. Jak mogę to sprawdzić? Poprosiłam oczywiście o zrobienie nowego zamówienia.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

@pupilarnia Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Jeżeli nie masz żadnego komunikatu o błędzie, kupujący pieniądze na pewno otrzyma. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pupilarnia Cześć. Jeśli zleciłeś zwrot za anulowane zamówienie, to kupujący otrzyma je w ciągu 2-3 dni roboczych 🙂
Wszystkie informacje o Twoich operacjach na koncie znajdziesz w zakładce Środki i historia operacji https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ 

oznacz moderatorów

pupilarnia
#8 Zapaleniec#

czy jest możliwe abym przez przypadek 2 razy zwróciła wpłatę, 
czy po kliknięciu zwrotu wyskakuje jakieś powiadomienie?
czy po zwrocie po raz kolejny podswietla się opcja zwrotu i można w nia wejsc jeszcze raz?

ponieważ wykonałam zwrot ale nie otrzymałam jakiegokolwiek potwierdzenia

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pupilarnia Podaj mi proszę numer zamówienia, o którym mówisz. Sprawdzę to dla Ciebie 

oznacz moderatorów

pupilarnia
#8 Zapaleniec#
379fc011-8b7a-11ec-ad6e-477f79002668
 
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pupilarnia Ten zwrot został zlecony wczoraj wieczorem, zatem na koncie kupującej pieniądze zaksięgują się dopiero na początku przyszłego tygodnia (poniedziałek/wtorek). 

oznacz moderatorów

pupilarnia
#8 Zapaleniec#

czy mogłabyś jeszcze raz sprawdzić co się dzieje ze zwrotem dotyczącym transakcji 

379fc011-8b7a-11ec-ad6e-477f79002668

klientka twierdzi że do dnia dzisiejszego nie otrzymała zwrotu

 

 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@pupilarnia Co to znaczy "napisał wiadomość, że je anulował ale chce zeby towar wysłać." ?

To co chce towar i pieniądze ? Dwa grzybki w barszcz ?

oznacz moderatorów

pupilarnia
#8 Zapaleniec#

😉

dlatego zwrocilismy pieniadze a jezeli klient ma ochotę moze zamówic ponownie

oznacz moderatorów