Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący anulował opłacone zamówienie i napisał wiadomość, że je anulował ale chce zeby towar wysłać. Odrazu robiłam zwrot pieniędzy na jego konto, ale chcę sie upewnić czy pieniądze do niego dotarły. Jak mogę to sprawdzić? Poprosiłam oczywiście o zrobienie nowego zamówienia.
@pupilarnia Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Jeżeli nie masz żadnego komunikatu o błędzie, kupujący pieniądze na pewno otrzyma.
@pupilarnia Cześć. Jeśli zleciłeś zwrot za anulowane zamówienie, to kupujący otrzyma je w ciągu 2-3 dni roboczych 🙂
Wszystkie informacje o Twoich operacjach na koncie znajdziesz w zakładce Środki i historia operacji https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
czy jest możliwe abym przez przypadek 2 razy zwróciła wpłatę,
czy po kliknięciu zwrotu wyskakuje jakieś powiadomienie?
czy po zwrocie po raz kolejny podswietla się opcja zwrotu i można w nia wejsc jeszcze raz?
ponieważ wykonałam zwrot ale nie otrzymałam jakiegokolwiek potwierdzenia
@pupilarnia Podaj mi proszę numer zamówienia, o którym mówisz. Sprawdzę to dla Ciebie
@pupilarnia Ten zwrot został zlecony wczoraj wieczorem, zatem na koncie kupującej pieniądze zaksięgują się dopiero na początku przyszłego tygodnia (poniedziałek/wtorek).
czy mogłabyś jeszcze raz sprawdzić co się dzieje ze zwrotem dotyczącym transakcji
379fc011-8b7a-11ec-ad6e-477f79002668
klientka twierdzi że do dnia dzisiejszego nie otrzymała zwrotu
@pupilarnia Co to znaczy "napisał wiadomość, że je anulował ale chce zeby towar wysłać." ?
To co chce towar i pieniądze ? Dwa grzybki w barszcz ?
😉
dlatego zwrocilismy pieniadze a jezeli klient ma ochotę moze zamówic ponownie