Jak mogę sprawdzić zwrot pieniędzy do kupującego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący anulował opłacone zamówienie i napisał wiadomość, że je anulował ale chce zeby towar wysłać. Odrazu robiłam zwrot pieniędzy na jego konto, ale chcę sie upewnić czy pieniądze do niego dotarły. Jak mogę to sprawdzić? Poprosiłam oczywiście o zrobienie nowego zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pupilarnia Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Jeżeli nie masz żadnego komunikatu o błędzie, kupujący pieniądze na pewno otrzyma.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pupilarnia Cześć. Jeśli zleciłeś zwrot za anulowane zamówienie, to kupujący otrzyma je w ciągu 2-3 dni roboczych 🙂
Wszystkie informacje o Twoich operacjach na koncie znajdziesz w zakładce Środki i historia operacji https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy jest możliwe abym przez przypadek 2 razy zwróciła wpłatę,
czy po kliknięciu zwrotu wyskakuje jakieś powiadomienie?
czy po zwrocie po raz kolejny podswietla się opcja zwrotu i można w nia wejsc jeszcze raz?
ponieważ wykonałam zwrot ale nie otrzymałam jakiegokolwiek potwierdzenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pupilarnia Podaj mi proszę numer zamówienia, o którym mówisz. Sprawdzę to dla Ciebie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pupilarnia Ten zwrot został zlecony wczoraj wieczorem, zatem na koncie kupującej pieniądze zaksięgują się dopiero na początku przyszłego tygodnia (poniedziałek/wtorek).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy mogłabyś jeszcze raz sprawdzić co się dzieje ze zwrotem dotyczącym transakcji
379fc011-8b7a-11ec-ad6e-477f79002668
klientka twierdzi że do dnia dzisiejszego nie otrzymała zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pupilarnia Co to znaczy "napisał wiadomość, że je anulował ale chce zeby towar wysłać." ?
To co chce towar i pieniądze ? Dwa grzybki w barszcz ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
😉
dlatego zwrocilismy pieniadze a jezeli klient ma ochotę moze zamówic ponownie