Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Ostatnio sprzedałem płytę główną, która w moim posiadaniu była sprawna. Kupujący po kilku dniach napisał do mnie że płyta nie jest sprawna ( nie pokazuje obrazu) oraz że była ona w serwisie i tam stwierdzili tą wadę na dodatek pisząc, że nie wini mnie za to uszkodzenie, dodam, że sprzedałem dużą ilość elektroniki w tym kilka płyt głównych i wiem jak z takim sprzętem się obchodzić. Oczywiście kupujący rozpoczął dyskusje w której zażądał zwrotu pieniędzy. Ja się do tego ustosunkowałem i nie wiem co dalej.
Jaką ja mam pewność, że w serwisie mogło dojść do uszkodzenia albo w czasie gdy kupujący już płytę posiadał ?
@Kazek146 reklamacje musisz rozpatrzyć. Możesz zażądać odesłania w celu sprawdzenia i wydania decyzji reklamacyjnej.
@Kazek146 poproś o odesłanie, i sprawdź, może to kolejny kombinator co chce wyrwać kasę z Protect i mieć towar 😞
Jak nie odeśle to będziesz wiedział co i jak, wtedy odrzuć reklamację w ciągu 14 dni od zgłoszenia z powodu braku odesłania produktu 🙂
Musisz rzeczowo się w dyskusji do tego odnieś, najlepiej poproś o odesłanie i wówczas reklamację rozpatrzyć, jeżeli kupujący nie będzie chcial odesłać to możesz reklamację odrzucić z powodu nieodesłania. Pamiętaj żeby do każdego pytania w dyskusji odpowiadać, i bez dwuznacznych wypowiedzi!