anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę utworzyć nową etykietę?

Client:109101813
#7 Wielbiciel

Nie działa stara etykieta zamówienia . To była moja pierwsza sprzedaż , i nie widziałem, że etykieta ma być jedna na wszystkie rzeczy. Paczka z tego powodu wróciła do mnie, i teraz nie wiem , jak wysłać ponownie , więc nie mam innej etykiety, stara nie działa 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:109101813 jeśli paczka wróciła do Ciebie to niestety tej etykiety nie da się ponownie użyć. W takim przypadku najlepiej skontaktować się z kupującym i ustalić, czy nadal chce otrzymać zamówienie.

Jeśli tak, możesz nadać paczkę ponownie, już we własnym zakresie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:109101813
#7 Wielbiciel

A czy może moderacja utworzyć nową etykietę? Widziałem , że robili tak wcześniej 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:109101813 jakbym miał taką możliwość to bym to zrobił. Mogę na Lokalnie anulować etykietę (tylko jeśli nie została wykorzystana), ale nie mogę wygenerować dla Ciebie nowej, jeśli została użyta.

Wyżej napisałem co możesz zrobić.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów