Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę jako sprzedający odstąpić od umowy sprzedaży, ponieważ kupujący się pomylił i kupił nie to co miał (nie zapłacił) i po prostu chcemy anulować tą ,,transakcję"?
@mmichalbogus niech kupujący anuluje lub dokona zwrotu. Ty jako sprzedawca tego nie zrobisz 😞
@mmichalbogus Ty nie możesz odstąpić od umowy, może to zrobić tylko kupujący, który ma 7 dni na zapłatę. Jeśli nie zapłaci, złamie warunki umowy, możesz więc po tym czasie wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot ponownie; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
A ja mam problem bo kupujący telefonicznie anulował zakup więc przesyłka nie została wysłana -płatność przy odbiorze . Allegro naliczyło prowizję ok 400 zł a kupujący nie odpowiada ani na maile z prosbą o anulację a telefon jest nieaktywny który był podany .Allegro umywa ręce i twierdzi ze to nie jest podstawa do anulowania prowizji . Co robić ?