anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak otrzymać zwrot prowizji za niesprzedany przedmiot?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:40436770
#9 Pomysłodawca#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Osoba zapłaciła za przedmiot, który już wcześniej był sprzedany. Bardzo mnie to zdziwiło i odpisałam,ze produkt już niedostępny i od razu dokonałam zwrotu tych pieniążków było to dnia 1.10. Allegro pobrało 6,40 za ten produkt, który w konsekwencji nie został zakupiony. Czy Allegro odda tą kwotę?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:40436770 jak napiszesz i ładnie poprosisz poprzez formularz Cennik i opłaty Allegro Lokalnie nie zapomnij dołączyć informacji zwróconej wpłacie  kupującemu.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40436770 nie otrzymałaś automatycznego zwrotu prowizji, ponieważ nie spełniasz warunków opisanych w tym artykule
W tej sytuacji, aby wypełnić wniosek o zwrot prowizji w zakładce Zamówienia przy odpowiedniej pozycji kliknij proszę Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, za które zwróciłaś wpłatę. Kliknij [Złóż wniosek].
Odpowiedni zespół rozpatrzy Twoje zgłoszenie i podejmie decyzję o przyznaniu rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji). 
W zakładce Złożone wnioski znajdziesz listę wszystkich swoich wniosków, złożonych w ciągu ostatnich 120 dni.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów