Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ciągle to zmianią trzeba przekopać tonę formularzy aby skontaktować się tym .......... a zresztą może ktoś z was szybko mi odpowie jak zmienić konto firmowe na zwykłe bo nie mogę tego nigdzie znaleść
https://allegro.pl/pomoc/kontakt - W tym miejscu można wybrać problem, a następnie sposób kontaktu (mail lub zamówienie rozmowy telefonicznej).
Ja aktualnie również na czekam na kontakt z Allegro.
dzięki jak się wnerwiłem to znalazłem 🙂
Witam potrzebuje pomocy zostałem oszukany na allegro lokalnym kupiłem 2 fotele kokon za 350zl wpłaciłem pieniądze i towar nie dotarł a sprzedawca nie odpowiada
ale to niedziała
Cześć @grzes2371. Masz na myśli nasz formularz kontaktowy? Jeśli pojawia się jakikolwiek problem, to spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce i spróbować ponownie, po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki.
A co zrobić gdy allegro się nie chce ze mną skontaktować? Wysłałem kilka email i brak odpowiedzi? Sprawa zgłoszona do allegro protect i nadal cisza.
Tyle napisalo allegro protect i nic z tym nie zrobilo do dnia dzisiejszego. Tyle napisało jednak to nie prawda bo odmawiają podjecia decyzji. "Na ten moment musimy jeszcze poczekać na reakcję sprzedawcy do 22 października. Jeżeli nie otrzyma Pan decyzji reklamacyjnej lub reklamacja zostanie odrzucona proszę o wiadomość. "
Nie mam gdzie zgłosić sprawy bo odmawiaja Państwo kontaktu ze mną. Także moje pytanie jest takie : Jak skutecznie się skontaktować z Państwa wsparciem? Formularz kontaktowy oraz allegro protect nie chcą się ze mną skontaktować ani odnieść do tego co napisałem.
Dziekuje
@Ofca666 Widzę, że Twoje zgłoszenia oczekują w kolejce na przypisanie do doradcy. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
@w_kiwia ja nadal Nadal czekam! ;]
Otrzymuje tylko zabawne emaile o treściach: "Na ten moment musimy jeszcze poczekać na reakcję sprzedawcy do 22 października."
Albo liczne emaile tresci "jutro"
"poprosiłem sprzedawcę o przedstawienie decyzji reklamacyjnej. Gdyby tak się nie stało do jutra do godziny 10" to i przesuniemy termin na kolejny miesiac 😉
Mija kolejny miesiąc i nadal brak decyzji reklamacyjnej i allegro i sprzedawcy.
https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect
Cytat ze strony:"Dodatkowo, gdy masz Smart! - przyspieszymy decyzję w Twojej sprawie - otrzymasz ją w 2 dni robocze."
Mam smart! i nie mam decyzji. Poproszę o wyjaśnienie.
Dziekuje
Mam pytanie czy jest możliwość telefony komórkowe na raty wziac
@Client:112675905 tak, ale w ofercie, która Cię interesuje, musi być udostępniona płatność ratalna i ikonka rat.