Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę nadać paczki w orlen paczka .Do oferty dodało mi tą możliwość i po zakupie nie mam nadaj paczkę
@Perla1845 a masz konto firmowe 🙂
Jeśli masz konto firmowe, możesz udostępnić w swoich ofertach metody dostawy Allegro ORLEN Paczka:
Są one dostępne wyłącznie z opcją płatności z góry.
Przesyłki możesz nadać wyłącznie przez nasze bezpłatne narzędzie Wysyłam z Allegro lub poprzez integrację zewnętrznych narzędzi z API Wysyłam z Allegro (na przykład Baselinker czy Sello).
Gotowe przesyłki możesz przekazać:
Nie mam konta firmowego
@Perla1845 to zostaje Ci ta strona https://nadaj.orlenpaczka.pl/nadaj-paczke-krok1
Dziękuje za pomoc 🙂
Mam konto firmowe i nie mogę wysłać zamówienia przez Allegro na Orlen Paczkomat, chociaż na stronie Allegro i w rozmowie telefonicznej z konsultantem Orlen powiedziali mi, że nie warto podpisywać z nimi umowy na wysyłanie zamówień. Ale bez tej umowy Allegro nie pozwala mi nawet wejść do zakładki Wyślij zamówienie. A potem prosi o podanie logina i hasła. Co z tym zrobić?
@VivaBeautyShop tej przesyłki nie możesz nadać przez nasz system bez własnej umowy, aby było to możliwe dla następnych przesyłek musisz ją zmienić w swoich cennikach na "Allegro Orlen Paczka". Wówczas będziesz mógł nadawać paczki przez Wysyłam z Allegro, bez umowy własnej, bo będziesz rozliczał się z nami. To konkretne zamówienie musisz nadać inną metodą lub na własną rękę.
@_HolaOla_ Czy to powinno wyglądać tak? Wybrane opcje Orlen dostawy, ale w umowach nie wybieramy niczego w Orlen Paczka, tak?
@VivaBeautyShop nie, tam masz punkty dotyczące umowy własnej. Musisz zaznaczyć opcje rozliczania Allegro Standard, czyli te z którymi rozliczasz się z Allegro i które są nieco wyżej, dokładnie tak jak tutaj:
Dziękuję bardzo! 😁
Dzień dobry. Sami zapłaciliśmy za dostawę zamówienia przez Orlen Paczkomat i wysłaliśmy 11.01 w dniu zamówienia, a zamówienie zostało już odebrane przez kupującego dzisiaj 15.01. Jednak na stronie zamówień na Allegro nie pokazuje mi danych o wysyłce. Proszę o anulowanie zamówienia jako zrealizowane, aby sklep nie stracił jakości obsługi, a jeśli to możliwe, naliczono dodatkowe punkty za wysłanie zamówienia tego samego dnia.
Pozdrawiam
@VivaBeautyShop jeśli przekazałaś numer listu przewozowego w terminie, czyli w zadeklarowanym przez Ciebie czasie wysyłki, to wszystko jest w porządku i zamówienie zostanie poprawnie zaliczone do Twoich statystyk sprzedaży. Status, który widzisz ma jedynie funkcję informacyjną, ale nie możemy go anulować, a nie zmienił się, ponieważ nadałaś przesyłkę poza naszym systemami.