Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił dwa przedmioty. Wygenerowałem dwie etykiety.
Hurtownia spakowała te dwa przedmioty w jedną paczkę i wysłała na jednej etykiecie.
Teraz w szczegółach zamówienia widać że jedna przesyłka jest w drodze a druga oczekuje na nadanie.
Tego nadania nigdy nie będzie bo oba przedmioty pojechały na jednej etykiecie w jednej paczce.
Nie chcę żeby to wyglądało, że zamówienie zostało zrealizowane tylko w połowie.
Jak usunąć tą przesyłkę ze "szczegółów zamówienia"?
Jeśli były to darmowe etykiety InPost to nie musisz nic robic.
@potopo_pl nie rozliczamy tego w ilu przesyłkach zamówienie miało zostać nadane, więc nie będzie to wyglądało tak, jakbyś wysłał tylko część zamówienia.
@la_nika dziękuję za doprecyzowanie moich wypocin 👍
dziękuję Wam za pomoc 🙂
Nie ma za co 🙂 po to tutaj jesteśmy 😉