anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygenerować drugi raz tę samą etykietę InPost?

MAMY ROZWIĄZANIE!
brownbunny
#9 Pomysłodawca#

Kupujący zwrócił towar, który miał wadę - nie chciał zwrotu wpłaty, poprosił o wysyłkę nowego przedmiotu. Jest możliwość aby ponownie wygenerować tę samą etykietę do ponownej wysyłki?

Chciałem wygenerować zupełnie nową etykietę w menedżer paczkomatów, ale ze względu na allegrowy mail odbiorcy nie dało się utworzyć etykiety. System odsyła do zakładki allegro, w której nie widzę opcji ponownego utworzenia etykiety.inpost allegro wysyłka komunikat3.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

@brownbunny Przez Allegro nie wygenerujesz, tylko bezpośrednio ze strony InPost.

oznacz moderatorów
darwik-firma
#12 Orędownik#

menager paczek -import allegro -wygenerowane  ale trzeba opłacic 8.99

oznacz moderatorów
brownbunny
#9 Pomysłodawca#

Tak chciałem zrobić, ale system kieruje do zakładki allegro ze względu na allegrowy mail. Czyli muszę poprosić kupującego o prywatnego maila, aby wygenerować zupełnie nową etykietę?

oznacz moderatorów
darwik-firma
#12 Orędownik#

prosze zadz [edytuj]

oznacz moderatorów
brownbunny
#9 Pomysłodawca#

@darwik-firmadzięki serdeczne za pomoc telefoniczną.

W zakładce 'import allegro inpost' należało zaznaczyć przesyłki wygenerowane i tam odszukać odbiorcę.

oznacz moderatorów
pasjakub
#7 Wielbiciel#

Dzieki za to - miałem podobny problem wygooglalem i trafilem tu - działa

oznacz moderatorów