Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W sobotę 09.12.2023 Pan zakupił u mnie jedną rzecz, jako u osoby prywatnej, nie firmy. Przesyłka została nadana w poniedziałek 11.12.2023 pocztą polską, zgodnie z aukcją. Fakt, nie wpisałam nr przesyłki dla kupującego. Natomiast kupujący we wtorek rano zgłosił rezygnację, ponieważ nie otrzymał towaru, co fizycznie jest niemożliwe (pocztą polską). Napisałam wiadomość z nr przesyłki i informacją śledzenia z poczty, iż przesyłka była awizowana I czeka na poczcie. Zaczęły się przepychanki słowne, że Pan nie będzie biegał po pocztach, itp i żąda pełnego zwrotu należności. I teraz mój ból, bo oczywiście w rozpoczętej dyskusji, Boot Allegro, przyznał z marszu zwrot kupującemu. Dlaczego ja ma zwrócić mu pełna kwotę, skoro przez jego lenistwo, będę ponosić 28zł kosztów wysyłki, gdy paczka wróci i będę musiała pokryć jej koszt, jest to prawie cena zakupu owego towaru.
@kajunia1984 Co "napisał" bot? na jakiej podstawie masz zwrócić pieniąde kupującemu? I co oznacza "przyznało z marszu zwrot kupującemu"?
Poczekaj aż konsultant Allegro weźmie udział w dyskusji! Oczywiście masz obowiązek podać kupującemu jak wysłałes i nr przesyłki żeby mógł sobie śledzić, jeżeli kupujący nie był poinformowany o możliwości odbioru to zwróć środki - twój błąd.
@kajunia1984 Konsultuję już Twoje zgłoszenie z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar. Wrócę z odpowiedzią, jak tylko czegoś się dowiem.