Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił towar, który miał wadę - nie chciał zwrotu wpłaty, poprosił o wysyłkę nowego przedmiotu. Jest możliwość aby ponownie wygenerować tę samą etykietę do ponownej wysyłki?
Chciałem wygenerować zupełnie nową etykietę w menedżer paczkomatów, ale ze względu na allegrowy mail odbiorcy nie dało się utworzyć etykiety. System odsyła do zakładki allegro, w której nie widzę opcji ponownego utworzenia etykiety.
@brownbunny Przez Allegro nie wygenerujesz, tylko bezpośrednio ze strony InPost.
menager paczek -import allegro -wygenerowane ale trzeba opłacic 8.99
Tak chciałem zrobić, ale system kieruje do zakładki allegro ze względu na allegrowy mail. Czyli muszę poprosić kupującego o prywatnego maila, aby wygenerować zupełnie nową etykietę?
prosze zadz [edytuj]
@darwik-firmadzięki serdeczne za pomoc telefoniczną.
W zakładce 'import allegro inpost' należało zaznaczyć przesyłki wygenerowane i tam odszukać odbiorcę.
Dzieki za to - miałem podobny problem wygooglalem i trafilem tu - działa