anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wypłacić kwit z konta Allegro.

Client:96084486
#7 Wielbiciel#

Po trzech dniach roboczych nadal nie mogę wypłacić pieniędzy z konta Allegro. 

Screenshot_2023-12-21-14-47-15-809_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-12-21-14-46-25-396_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-12-21-14-38-07-230_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96084486 Zgodnie z komunikatem widocznym na zrzucie - "czekamy na Twój przelew do PayU". Pamiętaj, że przelewy weryfikacyjne muszą być dwa - do każdego z operatorów osobny.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:96084486
#7 Wielbiciel#

No Ale powiedzmy że ja nie chcę przez PaU tylko chcę przelewy 24h. Jeden przelew do PaU już wykonałem też upłynęły już trzy dni. Jak mam wogóle wykonać jakiś przelew skoro wszystko jest po lokowane? 

oznacz moderatorów

Client:96084486
#7 Wielbiciel#

Poblokowane

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96084486 Czy kwota przelewu weryfikacyjnego do PayU już wróciła na Twoje konto?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:96084486
#7 Wielbiciel#
  • Tak. 
oznacz moderatorów

Client:96084486
#7 Wielbiciel#

Tego samego dnia albo na następny dzień.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96084486 Przekazałam Twoje zgłozenie do konsultacji.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:96084486
#7 Wielbiciel#

Dziękuję serdecznie za pomoc. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96084486 Otrzymałam informację, że musisz powtórzyć przelew weryfikacyjny. Następnie odczekaj 3 dni, nie wprowadzając żadnych zmian. Jeśli aktywacja nie zakończy się pozytywnie, daj nam znać po tym czasie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:96084486
#7 Wielbiciel#

Jak to zrobić?  

oznacz moderatorów