Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący [edycja].
Odsyłając nie kompletny towar i w mawiając, że nie było w paczce lub kurier ukradł.
Śladów włamania do Paczki nie było, wypaść też nie mógł, możliwość bym nie włożył do paczki jest zerowa.
Co z takim [edycja]?
@mrpartner nie da się 😄 Jak udowodnisz to odrzuć reklamację , jak nie to przyjmij i zapomnij szkoda czasu i nerwów 🙂 A kupującego na CL 😄
@mrpartner Dyskusji kupującemu nie założysz, nie ma takiej możliwości. Za niekompletną dostawę i za ubytki w czasie transportu odpowiadasz przed kupującym nawet wtedy, gdy do ubytku doszło z winy kuriera. Musisz rozpatrzyć reklamację i ją uznać lub odrzucić. Po odrzuceniu licz się z tym, że klient wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to może być dla Ciebie spory problem.
Na marginesie - dwa dni temu @mr_oma wymoderowała mój post, w którym nazywam cwaniakiem niewymienionego z nazwy sprzedającego, który nie chciał oddać pieniędzy za zwrócone buty, ponieważ były brudne. Ciekawe, czy wymoderuje też tutaj "złodzieja".
mrpartner sprzedajesz droższy sprzęt , czy na prawdę nie stać Cię na nawet zwykłą kamerkę ? Monituj rozpakowanie zwrotów , a unikniesz podobnych sytuacji .
@mrpartner rozumiem, że możesz mieć pewne podejrzenia odnośnie zachowania kupującego, ale proszę nie nazywaj nikogo publicznie złodziejem lub oszustem.
Widzę, że już pisałeś do nas w tej sprawie i otrzymałeś odpowiedź od naszego Doradcy.
W tej sytuacji należy wyodrębnić dwa procesy reklamacyjne:
- reklamację, którą Kupujący składa u Ciebie, którą musisz rozpatrzyć (możesz ją uznać lub nie, jednak potrzebne jest merytoryczne uzasadnienie ewentualnego odrzucenia) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia,
oraz
- reklamację, którą składasz u przewoźnika w której możesz dochodzić odszkodowania od przewoźnika na drodze odrębnego roszczenia.
@xyz96 odpowiednim sposobem na zgłaszanie uwag odnośnie działania moderacji jest przesłanie e-maila, już to zrobiłeś więc wracanie do tematu jest niepotrzebne.
@la_nika Czasem bywa bardzo potrzebne, bo żadne zgłoszenia nie pomogły, gdy @kostas11 nazwał kupującego naciągaczem w tym wątku; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/sprzeda%C5%82am-aparat/m-p/10287...
Nie pomogły zgłoszenia na adres Społeczności i zgłoszenie na forum. Może teraz, po tak długim czasie, podejmiesz odpowiednie działania?
@mrpartner Pamiętaj że oszust/złodziej/Okraść to poważne oskarżenia i nie szafuj nimi (chyba ze masz wyrok sądu)
Masz dowód że spakowałeś wszystko? czy kupujacy skorzystał ze zwrotu bez podania przyczyny, czy złożył reklamację?
Już nie przesadzaj, bo widzę że złodz... je mają większe prawa niż ja.
Zaraz to jeszcze ja zostanę ukrany za słowo "złod**ej".
Ok to nie "złod**ej" , tylko nie uczciwy kupujący, który stwierdził, że w paczce brakuje modemu.
**piiip**...e to wszystko.
Przypomnę definicję. :
"osoba, która bezprawnie, potajemnie i bez zamiaru oddania zabiera czyjąś własność"
A teraz drogie allegro, dlaczego nie mogę używać słowa "złod**ej", bo nie wiem ?
Gdzie to jest napisane, że muszę mieć wyrok sądu ? skąd to wogóle się wzieło.
Kupujący jest dla mnie złodz***em i już... i nawet wydaje mi się, że robi to nagminnie.
Kupuje co sie da i pisze , że były braki.
@mrpartner Art. 212 kk. Między kolegami, w rozmowach prywatnych, mów co chcesz. Publicznie nie.
W gazecie jest artykuł.
"Złodzieje napadli na Bank. Ukradli 10 milionów zł."
Czyli bez wyroku sądu, nie mogą napisać , że złodzieje ?
@mrpartner Możesz. Możesz też słono zapłacić za to słowo skierowane do osoby, która nie jest skazana, a w ewentualnej sprawie w sądzie nie potrafiłbyś udowodnić kradzieży. Porównanie z informacją o obrabowaniu banku nijak tu nie pasuje.
Art. 212 stosuje się z powództwa cywilnego, a przykład który podajesz, jest ścigany z urzędu.
"Porównanie z informacją o obrabowaniu banku nijak tu nie pasuje."
wytłumacz , czym się różni w gazecie artykuł
" kupujący często oszukują sprzedających, że w paczkach brakuje towaru"
To ja już na forum nie mogę napisać, że kupujący mnie okradł ?
@mrpartner Nie radzę publicznie używać słowa "złodziej".
Nic z tym nie zrobisz. Najlepsze rozwiązanie proponuje @mdrogeria .
Kamera! Najlepiej dwie. W zdecydowanej większości wystarczyło wysłać takiemu klientowi wiadomość, że zabezpieczyliśmy nagrania z monitoringu i rura miękła, przeprosiny...
Kosztowne jest teraz bycie uczciwym sprzedawcą ,możesz się starać na głowie stawać ,po nocach nie spać a i tak znajdzie się taki i powie że "jesteś o.....t " ,przykre ale prawdziwe .
@mwmonety Najgorsze na Allegro jest to, że wystarczy jeden na stu, abyś miał przesr...e.
Bez znaczenia, czy zawiniłeś, czy nie, nic nie zrobisz.
Sam osobiście to takich "przyjemnych" klientów na szczęście zbyt dużo nie miałem ale byli choć muszę przyznać że kilkukrotnie allegro stanęło po stronie moich racji i negatywną niesłuszną opinie sami mi usunęli co było wtedy dla mnie miłe i czułem wtedy że allegro szanuje dobrych sprzedawców ,teraz tu nie sprzedaję choć nie wykluczam że kiedyś wrócę tu do handlu ale po tym co tu prawie wszyscy piszą to sprzedawca już coraz mniej znaczy i coraz mniej może powiedzieć.