Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam co. Mam. Zrobić sprzedałam aparat canon 60d w pełni sprawny wraz z obiekty wami Po zakupie i otrzymanej paczke pan zadzwoni poinformował. Mnie o za kleszczonym filtrze na obiektywie i że chce zwrot a więc ja się przychylił am oddałam sumę która zaproponował Teraz dzwoni mówi że zresetować aparat i LSD ekran się nie odwraca że to jest uszkodzone Ja nigdy nie miałaś z tym problemu zawsze wszystko działało chce pełen zwrot gotówki Co mam zrobić Może po tym reszcie coś zrobił sam
@nika236 Dałaś mu palec to będzie chciał całą rękę.
@nika236 Kupujący złożył reklamację. Musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Jeśli ją uznasz, zwracasz kupującemu wszystkie koszty, także koszt odesłania towaru. Jeśli ją odrzucisz, a sprzęt faktycznie jest wadliwy, kupujący może wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu tych kosztów, w przeciwnym razie może zablokować Ci konto. Odpowiadasz za wady na podstawie rękojmi.
@nika236 Dokładnie tak jak wyżej napisano w przypadku reklamacji.
Napisz Kupującemu że musi odesłać aparat Tobie do sprawdzenia. Może zmięknie.
To ostatnio częste postępowanie kupujących -- po zakupie zgłaszają, że towar, lub jego część jest uszkodzona i chcą rekompensaty. Często jest to zwykła ściema, mająca na celu wyłudzenie nienależnych świadczeń. Kupujący ma prawo do reklamowania towaru, ale w tym celu musi go odesłać, Ty zaś masz obowiązek taką reklamację rozpatrzyć. Co nie oznacza oczywiście, że uznać. Moje dwa ostatnie podobne przypadki skończyły się na tym, że po poinformowaniu kupujących, że mają odesłać towar w ramach reklamacji - po prostu urywali dalszy kontakt. Oczywiście byłem pewien towaru, który sprzedałem.
Wedle waszych wskazówek opisałam wszystko po kolei co się działo Jak wyglądał kontakt rozmowy Rekompensaty itp odpisał mi że jestem nie wiarygodna i sprzętu nie odesle bo boi się większej straty Oczywiście oczernia mnie i nazwał bezczelna a moje argumenty i zdjęcia są manipulacja A na koniec że to wszytko kłamstwo
Zakończył dyskusji Wiecie co dla mnie ta sytuacja to koszmar bo nigdy nie nakazała bym siebie jak i kogoś na taka niemiła sytuację
Czy już mage sie nie martwić czy mogę się spodziewać jeszcze czegoś Jakieś dyskusji że strony allegro
@nika236 Czyli miałem rację - to zwykły ściemniacz. Nie masz się już co co martwić, z wyjątkiem ewentualnego negatywa.
Jasne serdecznie dziękuje za pomoc
@nika236 podstawowy błąd wypłata rekompensaty bez sprawdzenia sprzętu - pewnie trafiłeś na naciągacza 😞 Poproś go o odesłanie wszystkiego na reklamację i sprawdź wtedy podejmiesz decyzję, wszystko na maila co byś miał dowody jak by kupujący zaczął straszyć Cię allegro - dyskusją, ma odesłać i kropka więcej z nim nie dyskutuj ( jak ściemnia to kontakt się urwie ) Rozpatrzenie reklamacji też na maila co być miał podkładkę 🙂 Wtedy allegro Ci nic nie zrobi jak straszą tu niektórzy 😉
@kostas11 Wczoraj @_HolaOla_ wymoderowała mój post po nazwaniu sprzedającego kombinatorem. Ciekawe, czy i Twój wymoderuje po nazwaniu kupującego naciągaczem 🙂
PS. A niektórzy słusznie straszą - były tu wielokrotnie opisywane sytuacje nałożenia ograniczeń na konto po wypłacie rekompensaty z POK.
@xyz96 pewnie że blokują ale jak są poważne naruszenia brak wysyłki towaru, brak zwrotu kasy, brak rozpatrzenia reklamacji itp. Jak sprzedawca zrobi wszystko zgodnie z literą prawa allegro nic mu nie zrobi 🙂
A Ty widzę że masz manię straszenia wszystkich blokada konta i zwrotem kasy, myślę że to podlega pod szantaż na sprzedawcach w celu wymuszenia pozytywnego załatwienia każdej spornej rzeczy na korzyść kupującego 🙂 Pamiętaj ze mniej doświadczony sprzedawca może ulec twojemu zastraszaniu i rozpatrzyć reklamację pozytywnie mimo że nie powinien 😞
@kostas11 To jest bardziej ostrzeżenie niż straszenie. Ostrzeżenie niebezpodstawne. Ja nigdzie nie piszę, że Allegro to zrobi, zawsze piszę, że może to zrobić.
Dziękuję za odpowiedzi DZWONIŁO do mnie allegro Ponieważ kazała jak wy przyjąć sprzęt lecz nie wypłacać kasy do momentu sprawdzenia sprzętu Powiedzcie tylko jeśli nie przyjmę reklamacji bo się okaże że faktycznie coś jest nie tak co się dzieje dalej oraz jaki czas ma ten człowiek na reklamacje bo model piątku cisza Miał opisać cała sprawę fotki po wstawiać i nic
Reklamację z rękojmi można składać w ciągu 2 lat, jeśli w opisie aukcji nie było informacji o wyłączeniu lub ograniczeniu rękojmi. Jeżeli odrzucisz zasadną reklamację, kupujący prawdopodobnie poprosi o pomoc Allegro.
Jeśli to ściema, pewnie się nie odezwie. Na złożenie reklamacji ma 2 m-ce od chwili wykrycia wady. I nie możesz jej "nie przyjąć". Przyjąć musisz, następnie rozpatrzyć zgodnie z faktami po czym podjąć decyzję czy uznajesz, czy odrzucasz. W przypadku odrzucenia reklamacji, kupujący może dochodzić swoich roszczeń sądownie. Choć na All jeszcze nie słyszałem o takim przypadku.
@xyz96 Prosiłem - jeśli podajesz informacje, podawaj pełne. Bo wygląda to albo na niedoinformowanie, albo na celowe wprowadzanie pytającej w błąd. Teraz wygląda na to, że kupujący ma 2 lata na złożenie reklamacji. A ma 2 m-ce na zgłoszenie reklamacji od chwili wykrycia wady, co nastąpiło.
@Vryko Tak, ma 2 lata na złożenie reklamacji z rękojmi.
Art. 568 Kc
§ 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu.
DZIĘKUJĘ WAM SERDECZNIE ZA POŚWIĘCONY CZAS W MOJA STRONĘ
A czy zdjęcia z innych ogłoszeń i z chmury z data są dla mnie dowodem że ekranik działał poprawnie bo. Mam takie zdjęcie z włączonym ekranem
Tak jak widać auto obraca nie włączone a obraz poprawnie dziala