anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zakończyć '' omyłkową '' Dyskusję?

MAMY ROZWIĄZANIE!
aligator70
#7 Wielbiciel#

Witam!   Piszę w imieniu przyjaciółki. Streszczam:

Klient wylicytował towar i po 7-miu dniach otworzył dyskusję . Powód:  ''Sprzedający nie chce przyjąć zwrotu towaru''. Na zapytanie dlaczego 'Dyskusja'  z takiego właśnie powodu, skoro nie było ani zapłaty ani anulowania, klient napisał, że tak mu pasowało. Po wymianie zdań klient napisał w wiadomościach, że rezygnuje z zakupu, na co oczywiście była by, i jest zgoda.

Pytanie: czy taki sposób rezygnacji jest wystarczający żeby Dyskusję zakończyć i jak odzyskać prowizję.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@aligator70 sama się zakończy jak minie termin , o zwrot opłaty musisz pisać do allegro jako dowód rezygnacji z zakupu wskaż wypowiedź klienta w dyskusji 

oznacz moderatorów
aligator70
#7 Wielbiciel#

Dzięki za szybką odpowiedź. Proszę jeszcze tylko   kiedy minie termin?   Czy taka wypowiedź klienta zakończy Dyskusję i czy nierozwiązana Dyskusja upoważnia do otrzymania zwrotu prowizji?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@aligator70 Dyskusja jako rozwiązana zakończy się automatycznie po 30 dniach. Zwrot prowizji otrzymasz. 

oznacz moderatorów
aligator70
#7 Wielbiciel#

Dzięki! Pozdrawiam.

oznacz moderatorów