Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Piszę w imieniu przyjaciółki. Streszczam:
Klient wylicytował towar i po 7-miu dniach otworzył dyskusję . Powód: ''Sprzedający nie chce przyjąć zwrotu towaru''. Na zapytanie dlaczego 'Dyskusja' z takiego właśnie powodu, skoro nie było ani zapłaty ani anulowania, klient napisał, że tak mu pasowało. Po wymianie zdań klient napisał w wiadomościach, że rezygnuje z zakupu, na co oczywiście była by, i jest zgoda.
Pytanie: czy taki sposób rezygnacji jest wystarczający żeby Dyskusję zakończyć i jak odzyskać prowizję.
Pozdrawiam
@aligator70 sama się zakończy jak minie termin , o zwrot opłaty musisz pisać do allegro jako dowód rezygnacji z zakupu wskaż wypowiedź klienta w dyskusji
Dzięki za szybką odpowiedź. Proszę jeszcze tylko kiedy minie termin? Czy taka wypowiedź klienta zakończy Dyskusję i czy nierozwiązana Dyskusja upoważnia do otrzymania zwrotu prowizji?
@aligator70 Dyskusja jako rozwiązana zakończy się automatycznie po 30 dniach. Zwrot prowizji otrzymasz.
Dzięki! Pozdrawiam.