
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zablokowali mi konto po wystawieniu telefonu otrzymałem email aby wysłać zdjęcie telefonu wraz z załączonym dowodem osobistym aby potwierdzić takowe posiadanie sprzętu, oczywiście natychmiast wysłałem email zwrotny że zdjęciem telefonu oraz dowodu osobistego zero odpowiedzi konto nadal zablokowane co dalej???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:112928826 muszę poprosić Cię o cierpliwość, ponieważ decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa, więc poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie, w której przesłałeś dokumenty do weryfikacji.
Dodam, że nie ma sensu zakładać kolejnych spraw i wysyłać kolejnych wiadomości z pytaniem o zdjęcie blokady, to tylko wydłuży ten proces.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku sprzedaży takich przedmiotów jak telefon jest to normalna praktyka sprawdzania autentyczności i weryfikacji sprzedającego . Jest mnóstwo przypadków oszustw ,opisywanych tu na forum i jest to zabezpieczenie portalu przed ewentualnym problemem i zwracAniem środków z AP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tam pracują dokładnie czytaj: powoli mają czas, a wniosku są weryfikowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Moze czas zwiększyć zespól jak nie dają rady.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki bardzo już myślałem że będzie zablokowane na stałe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Być może dają radę tylko im się nie spieszy ,pośpiech nie jest wskazany muszą przeanalizować wszystko dokładnie i na spokojnie i zdecydować czy zdjąć blokadę czy tego nie robić.
Wszystko zależy od działu bezpieczeństwa jaką decyzję podejmą