Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Okazało się, że paczka nie wejdzie do paczkomatu (największy gabaryt). Udało mi się anulować przesyłkę na infolinii InPost i złożyć wniosek o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę. W jaki sposób mogę anulować tę przesyłkę na Allegro i wygenerować etykietę na Allegro Kurier24 InPost?
Numer zamówienia: d52bf210-b16e-11ee-896b-cb253fa9f7e3
najlepiej wyślij samodzielnie, możesz oczywiście się dogadać z kupującym i ustalić wszystko.
@kedziorsc rozumiem, że masz podpisaną umowę z InPost i nadajesz przesyłki przez Wysyłam z Allegro? Wejdź proszę w zakładkę zamówienia od kupujących, przy odpowiednim zamówieniu kliknij "nadaj przesyłkę", a w części "Przewoźnik" kliknij "zmień" pojawi się okno, z rozwijanej listy wybierz inną metodę dostawy.
A nie było to Lokalne?
Nie mam podpisanej umowy z InPost. Korzystałem z oferty Allegro Smart. Gdy klikam w "Nadaj przesyłkę" przy odpowiednim zamówieniu przekierowuje mnie do Managera paczek InPost gdzie mam już załadowaną przesyłkę dla tego zamówienia jako przesyłkę do paczkomatu gdzie mogę tylko wybrać rozmiar przesyłki. Nie mam możliwości zmiany typu przesyłki w tym managerze paczek.
@kedziorsc przykro mi, ale jeśli w Managerze przesyłek nie ma możliwości zmiany metody dostawy, to konieczne będzie wygenerowanie etykiety poza Allegro np. w Managerze przesyłek InPost, ale już nie w cenie wynegocjowanej przez Allegro.