anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaki czas ma klient na zgłoszenie braku w dostawie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
krzysztof176
#7 Wielbiciel#

Witam. 

W ostatnim czasie miałem dwa przypadki, że klient odzywa się po 3 tygodniach od wysyłki, że brakuje mu części zamówienie. 

Jaki czas ma klient na złożenie takowej reklamacji? 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@krzysztof176, przy zakupie konsumenckim jako sprzedający odpowiadasz z tytułu rękojmi przez 2 lata od wydania rzeczy. Reguluje to Art. 556 Kodeksu Cywilnego. Masz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a jeśli przekroczysz ten termin, reklamacja zostaje z góry uznana za zasadną.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
krzysztof176
#7 Wielbiciel#

Czyli klient, może za każdym razem mówić o brakach i próbować Mnie naciągać.

Mimo, że towar mógł być w paczce?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Klient może zgłosić reklamację w ciągu 2 lat. Reklamować można też braki. Kupujący nie musiał otwierać i sprawdzać przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Reklamację można uznać lub odrzucić. Po odrzuceniu kupujący może wystąpić z wnioskiem do Programu Ochrony Kupujących. 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@krzysztof176  Tak. Moze tak mówić. Na szczeście 99% kupujących jest uczciwych .

U nas mimo wszystko jest monitoring podczas pakowania. Wiec w razie jakichkolwiek wątpliwości można sprawdzić. Jesli nie masz monitoringu możesz robić zdjęcia. Zawsze to jakis dowód

oznacz moderatorów