Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W ostatnim czasie miałem dwa przypadki, że klient odzywa się po 3 tygodniach od wysyłki, że brakuje mu części zamówienie.
Jaki czas ma klient na złożenie takowej reklamacji?
@krzysztof176, przy zakupie konsumenckim jako sprzedający odpowiadasz z tytułu rękojmi przez 2 lata od wydania rzeczy. Reguluje to Art. 556 Kodeksu Cywilnego. Masz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a jeśli przekroczysz ten termin, reklamacja zostaje z góry uznana za zasadną.
Czyli klient, może za każdym razem mówić o brakach i próbować Mnie naciągać.
Mimo, że towar mógł być w paczce?
Klient może zgłosić reklamację w ciągu 2 lat. Reklamować można też braki. Kupujący nie musiał otwierać i sprawdzać przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Reklamację można uznać lub odrzucić. Po odrzuceniu kupujący może wystąpić z wnioskiem do Programu Ochrony Kupujących.
@krzysztof176 Tak. Moze tak mówić. Na szczeście 99% kupujących jest uczciwych .
U nas mimo wszystko jest monitoring podczas pakowania. Wiec w razie jakichkolwiek wątpliwości można sprawdzić. Jesli nie masz monitoringu możesz robić zdjęcia. Zawsze to jakis dowód