Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Wszystkim! Jestem tu nowa i bardzo dużo rzeczy nie wiem, także mam nadzieję ze mogę na Was liczyć 🙂 Słuchajcie w jakości mojej sprzedaży drastycznie spadły mi punkty bo nie odpowiadam terminowo na wiadomości od klientów (podobno), chociaż ja odpowiadam o czym może świadczyć średni czas odpowiedzi na zapytanie klienta które wynosi 2h i 26m ... I teraz o chodzi? Może chodzić np. o te wiadomości w których klient napisał mi jaki kolor wybrał? bo faktycznie jeżeli jest to krótka informacja o kolorze to nie odpisuje|? z góry dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia
Może chodzić też o tego typu wiadomości. Najlepiej odpowiadać na wszystkie 🙂
Co prawda całkowicie nowa to ja nie jestem, nie mniej nie mogę znaleźć odpowiedzi na problem. Piszecie o automatach odpowiadających. Mam konto firma, kupiłam od pewnej też firmy książkę. No i się zaczęło. Przysłali e-fakturę. Nie tylko mail, ale również i poprzez wiadomość, a jakby inaczej (nie rozumiem tego połączenia, że ja komuś wysyłam mailem, to od razu ma w wiadomościach i żąda odpowiedzi). No to ja dziękuję... nie chciałam tracić pkt. Na to mi automat,że BOK jest czynny od pon do piątku od 8 do 16. To ja znów dziękuję i że proszę nie odpowiadać, bo zależy mi na tym aby "nie biło" mi statystyk... No to odpowiedź że oni mają automat itd... Wystarczyło w tym momencie aby nie odpowiedzieli i nie byłoby sprawy, (najlepsze że automat odpowiadał też w "czasie czynnego BOK")Takie "kopanie konia" trwało do piątku. Dzisiaj już odpuściłam odpisywanie, zdaję sobie sprawę, że za chwilę będę miała odp z Allegro o spadku jakości sprzedaży, a w podziękowaniu za zaśmiecanie wiadomości wystawiłam negatywa. Dla mnie to jest chore, bo ktoś sobie ustawi automat i za przeproszeniem bujaj się człowieku... Nie wiem dlaczego bije mi statystyki, w koncie jakości sprzedaży, gdy odpowiadam jako kupująca....No chyba, że się mylę i coś w temacie się zmieniło
@Net4You wystarczy odpowiedzieć na pierwszą wiadomość, nie musisz odpowiadać w nieskończoność. Niepotrzebnie wystawiłaś negatywa z tak głupiego powodu.
Jeżeli jesteś pewna i w środę nie będę miała zjazdu z jakością, bo dzisiaj przestałam na to odpowiadać, jutro ewentualnie zaliczą i w środę będę miała tego odzwierciedlenie, to zawsze mogę napisać, ze mają wystąpić o anulowanie komentarza i go anuluję i ich przeproszę.... jeżeli masz rację.
@sklepnet88 czas odpowiedzi liczony do jakości, to czas odpowiedzi na pierwszą wiadomość w wątku. Nawet jeśli klient podaje tylko kolor, musisz odpowiedzieć, wystarczy napisać, dziękuję. W linku masz wszystko opisane.
No to nieźle. Głupota prawda, po co ludzie zaśmiecać nie potrzebnymi mailami no ale co zrobic. To mam teraz na te wiadomości podpisywac nawet jeśli nie które są z przed dwóch dni? i klient już pewnie odebrał ?
Lepiej odpisz, statystyki mogą ciągle lecieć 😄
@sklepnet88 Lepiej uważaj, bo możesz mieć Super+ jakość sprzedaży, a jeżeli pominiesz nawet jedną wiadomość mając małą ilość ocen, to możesz stracić nawet do 2tys. punktów.
Trochę to moim zdaniem bez sensu, bo możesz wysyłać natychmiastowo, mieć 100% poleceń, wszystkie sekcje na full, a przez pominięcie jednej wiadomości dostajesz po tygodniu maila od Allegro, że masz poprawić jakość sprzedaży 🙂
Głupota na maxa, no ale co zrobić, dobrze ze już teraz wiem, debilnym wydawało mi się odpisywanie na treść wiadomości "kolor biały" i ja ja bym nie chciała jako klient otrzymywać odpowiedzi, no ale jeśli tak trzeba to będę odpisywać i zaśmiecać klientom skrzynki.
@sklepnet88 Tak jak Ci poradzono :
- Odpowiadaj na KAŻDĄ pierwszą odp w wątku ( mi kiedyś poleciały statystyki bo nie odpowiedziałem na wiadomość pt "Dziękuję" )
- Ustaw autorespondera typu : dziekujemy za wiadomość, postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak tylko możliwe ... lub cos podobnego
- Monitoruj statystyki jakości na bieżąco. Jest tam bardzo wiele czynników NIEZALEŻNYCH od Ciebie za które możesz dostać " po głowie"
debilnym wydawało mi się odpisywanie na treść wiadomości "kolor biały" i ja ja bym nie chciała jako klient otrzymywać odpowiedzi
Ale jako klient, chciałabyś wiedzieć, czy sprzedający dostał twoją informację i na pewno wie jaki kolor wysłać.🙂 Odpowiedź, w tym przypadku, dla kupującego jest potwierdzeniem otrzymania i przeczytania wiadomości przez sprzedającego. Autoresponder nie daje tej pewności.
@sklepnet88 polecam zacząć korzystać z auto responderów 🙂 Wtedy w każdej w zakładce związanej z kontaktem będziesz mieć 100% pkt.
100% pkt I zirytowanych pytających 😁
a jak mam zacząć korzystać z autoresponderów? 😂🤣
@sklepnet88 wpisz sobie w googla "niezbędnik sprzedawcy", następnie asystenta sprzedaży 🙂
Allegro powinno tego zabronić, takie odpowiedzi nie są odpowiedziami na zadane pytanie. To oszukiwanie systemu i wkurzanie kupujących, czyli cwaniakowanie.
Jak na razie jest to legalne rozwiązanie, pracownicy allegro sami odsyłają do zewnętrznych programów gdy zadaje się im pytania o automatyczne odpowiedzi.
Na razie jest, ale być nie powinno. To oszukiwanie systemu i kupujących. Mnie też taki cwaniak wkurzył wysyłanym szablonem w sporze, dlatego ma nierozwiązany spór i negatywa.
Nigdy nie zdarzył mi się jeszcze kupujący który obraził by się o "odpowiemy najszybciej jak to możliwe". Więc w moim przypadku same plusy.