Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wydaje mi się, że nowe miary "jakości mojej sprzedaży" mają problem z określeniem terminu wysyłki towaru.
Wystawiłem przedmiot (WOŚP) Zadeklarowałem czas wysyłki = 1 dzień.
Kupujący wygrał licytację ok. południa, zapłacił wieczorem.
Otrzymałem 24h na wysyłkę (Allegro Inpost). Nadałem paczkę kilka godzin przed upływem terminu.
Następnego dnia dostałem mail od Allegro: "ogólny poziom jakości Twojej sprzedaży spadł poniżej neutralnego."
W panelu widzę, że nie wysłałem przesyłki w terminie.
W czym jest problem?
@mrozek Cześć. 🙂 A o które zamówienie chodzi? W jaki sposób nadałeś paczkę?
Cześć,
6b88b740-c02c-11ee-b524-e3eb064dd4ad
Paczka nadana w paczkomacie.
PM
@mrozek Ta paczka nie została nadana w terminie i już tłumaczę dlaczego.
Paczkę umieściłeś w skrytce 1 lutego (zgodnie z Twoją deklaracją), ale została odebrana i zeskanowana przez kuriera dopiero 2 lutego. Paczka zostaje uznana za nadaną dopiero wtedy, kiedy zostanie zeskanowana przez kuriera.
Żeby mieć pewność, że paczka zostanie odebrana przez kuriera tego samego dnia, musisz umieścić ją w automacie przed godziną graniczną przewoźnika (https://inpost.pl/godziny-odbiorow). W Twoim przypadku jest to godzina 16:00, a Ty umieściłeś paczkę w skrytce o 16:30
Ok, rozumiem. Dziękuję za wyjaśnienie.
Czy to przypadkiem nie jest chore !?
Dzień dobry. Nie rozumiem jak liczą się punkty, za jeden dzień mam -42 punkty, muszlę że to jest za wysyłkę nie w terminie. Ale sytuacja jest następna: klient zamówił towar, gdzie musze napisać rozmiar i kolor do wyboru. Ale niestety tego nie zrobił. Napisałam do klienta i czekałam dwa dni dopóki dostałam wiadomość. Czemy allegro pobiera punkty jeżeli to nie jest mojej winny? Zamówienie 6c7eda20-df04-11ee-9c4e-777ff013921c
Kolejne pytanie: w artykule na temat punktów jest napisane że w razie gdyby myślał paczkę tego samego dnia stracisz-1 punkt. Czemu wtedy mam -42? Kurier odbiera paczki z mojego adresu do 14:00, a klient złożył zamówienie o 16:36, czy to jest moja wina że paczka nie jest wysłana tego samego dnia? I nawet jeżeli kurier odbierze paczkę następnego dnia (w terminie, bo mam 1 dzień na wysyłkę) też stracę punkty? Proszę o wyjaśnienie tych warunków
@VivaBeautyShop 1. konsultuję to z dedykowanym zespołem. Wrócę z odpowiedzią.
2. Czy możesz mi wskazać, gdzie znalazłeś taką informację?
Błędnie napisałam, to 3 pkt za każdy 1% mniej niż 90%. Ale nie miałem tak dużo obniżonego % szybkiej wysyłki zamówień.
@VivaBeautyShop Zgodnie z deklaracją, a nie tego samego dnia. 🙂
W porównaniu do poprzedniego dnia straciłeś 50 punktów dla miary "szybkie zwrot dla kupujących". Oznacza to, że w ostatnim czasie nie miałeś zwrotów od kupujących i nie miałeś za co zlecić zwrotu środków. Jednocześnie otrzymałeś 10 punktów za brak zwrotów od kupujących. Szczegółowy raport możesz pobrać w zakładce "jakość sprzedaży".
@w_kiwi Dobrze zrozumiałem. Klient poprosił o zwrot pieniędzy, a gdzie mogę sprawdzić, czy klient odesłał do mnie towar?
Dzień dobry. Mam pytanko odnośnie zamówienia 39bebc80-1d08-11ef-b0a6-a362d9ff0806
Etykietą była wygenerowana i zamówienie zostało nadane do oddziału pocztu polskiej 28.05. Do tej pory nie było zaskonowane i wysłane. Byłam w tym oddziale pocztu dzisiaj 31.05, pytałam gdzie jest przesyłka. Pani pracownic powiedziała mi że 100% przesyłka została nadana do wysyłki ale może być bez skanowania etykiety. Proszę o powrocie mi punktów który byli skasowany od mnie za nie szybką wysyłkę i wysyłkę nie w terminie ponieważ przesyłka była nadana przez mnie tego samego dnia 28.05
@VivaBeautyShop poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości.
@VivaBeautyShop od jutra zamówienie nie będzie się wliczać do Twoich statystyk.
@la_nika bardzo dziękuję 🙂