anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość mojej sprzedaży - nowe miary

MAMY ROZWIĄZANIE!
mrozek
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
wydaje mi się, że nowe miary  "jakości mojej sprzedaży" mają problem z określeniem terminu wysyłki towaru.
Wystawiłem przedmiot (WOŚP) Zadeklarowałem czas wysyłki = 1 dzień.

Kupujący wygrał licytację ok. południa, zapłacił wieczorem.

Otrzymałem 24h na wysyłkę (Allegro Inpost). Nadałem paczkę kilka godzin przed upływem terminu.

Następnego dnia dostałem mail od Allegro: "ogólny poziom jakości Twojej sprzedaży spadł poniżej neutralnego."

W panelu widzę, że nie wysłałem przesyłki w terminie.

W czym jest problem?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mrozek Cześć. 🙂 A o które zamówienie chodzi? W jaki sposób nadałeś paczkę? 

oznacz moderatorów
mrozek
#8 Zapaleniec#

Cześć, 

6b88b740-c02c-11ee-b524-e3eb064dd4ad 

Paczka nadana w paczkomacie.

 

PM

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mrozek Ta paczka nie została nadana w terminie i już tłumaczę dlaczego. 

Paczkę umieściłeś w skrytce 1 lutego (zgodnie z Twoją deklaracją), ale została odebrana i zeskanowana przez kuriera dopiero 2 lutego. Paczka zostaje uznana za nadaną dopiero wtedy, kiedy zostanie zeskanowana przez kuriera. 

Żeby mieć pewność, że paczka zostanie odebrana przez kuriera tego samego dnia, musisz umieścić ją w automacie przed godziną graniczną przewoźnika (https://inpost.pl/godziny-odbiorow). W Twoim przypadku jest to godzina 16:00, a Ty umieściłeś paczkę w skrytce o 16:30 

oznacz moderatorów
mrozek
#8 Zapaleniec#

Ok, rozumiem. Dziękuję za wyjaśnienie.

oznacz moderatorów
janusz150254
#9 Pomysłodawca#

Czy to przypadkiem nie jest chore !?

oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Nie rozumiem jak liczą się punkty, za jeden dzień mam -42 punkty, muszlę że to jest za wysyłkę nie w terminie. Ale sytuacja jest następna: klient zamówił towar, gdzie musze napisać rozmiar i kolor do wyboru. Ale niestety tego nie zrobił. Napisałam do klienta i czekałam dwa dni dopóki dostałam wiadomość. Czemy allegro pobiera punkty jeżeli to nie jest mojej winny? Zamówienie 6c7eda20-df04-11ee-9c4e-777ff013921c

Kolejne pytanie: w artykule na temat punktów jest napisane że w razie gdyby myślał paczkę tego samego dnia stracisz-1 punkt. Czemu wtedy mam -42? Kurier odbiera paczki z mojego adresu do 14:00, a klient złożył zamówienie o 16:36, czy to jest moja wina że paczka nie jest wysłana tego samego dnia? I nawet jeżeli kurier odbierze paczkę następnego dnia (w terminie, bo mam 1 dzień na wysyłkę) też stracę punkty? Proszę o wyjaśnienie tych warunków

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop 1. konsultuję to z dedykowanym zespołem. Wrócę z odpowiedzią. 

2. Czy możesz mi wskazać, gdzie znalazłeś taką informację? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi 

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-...

  • Odejmiemy 3 punkty za każdy 1% poniżej 90% zamówień nadanych zgodnie z deklaracją.

Błędnie napisałam, to 3 pkt za każdy 1% mniej niż 90%. Ale nie miałem tak dużo obniżonego % szybkiej wysyłki zamówień.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop Zgodnie z deklaracją, a nie tego samego dnia. 🙂

W porównaniu do poprzedniego dnia straciłeś 50 punktów dla miary "szybkie zwrot dla kupujących". Oznacza to, że w ostatnim czasie nie miałeś zwrotów od kupujących i nie miałeś za co zlecić zwrotu środków. Jednocześnie otrzymałeś 10 punktów za brak zwrotów od kupujących. Szczegółowy raport możesz pobrać w zakładce "jakość sprzedaży". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi Dobrze zrozumiałem. Klient poprosił o zwrot pieniędzy, a gdzie mogę sprawdzić, czy klient odesłał do mnie towar?

oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Mam pytanko odnośnie zamówienia 39bebc80-1d08-11ef-b0a6-a362d9ff0806

Etykietą była wygenerowana i zamówienie zostało nadane do oddziału pocztu polskiej 28.05. Do tej pory nie było zaskonowane i wysłane. Byłam w tym oddziale pocztu dzisiaj 31.05, pytałam gdzie jest przesyłka. Pani pracownic powiedziała mi że 100% przesyłka została nadana do wysyłki ale może być bez skanowania etykiety. Proszę o powrocie mi punktów który byli skasowany od mnie za nie szybką wysyłkę i wysyłkę nie w terminie ponieważ przesyłka była nadana przez mnie tego samego dnia 28.056B7168C7-5F4B-4357-B6FA-DE154B8ABC5B.jpeg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@VivaBeautyShop od jutra zamówienie nie będzie się wliczać do Twoich statystyk. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
VivaBeautyShop
#9 Pomysłodawca#

@la_nika bardzo dziękuję 🙂

oznacz moderatorów