anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży, a nieodbieranie przesyłek przez Inpost

AcousticPassion
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Mimo umieszczania paczek w paczkomacie przed godziną graniczną w moim rejonie (13:00), zdarza się, że nie są odbierane. Czasami leżą w nim nawet 2 dni robocze (https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=667231898371870138158712).

Zauważyłem, że wpływa to na ocenę "Wysyłka w terminie", która liczona jest nie od momentu umieszczenia paczki w paczkomacie, tylko wyjęcia przez kuriera.

Podobnie w przypadku zleceń odbioru, które jak wyżej mimo wykonania przed godziną graniczną, mają miejsce dopiero następnego dnia.

Czy w przypadku winy przewoźnika można wykluczyć je w ocenie sprzedaży?

Dziękuję

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AcousticPassion podaj proszę numery zamówień, które zostały oznaczone, jako opóźnione, pomimo umieszczenia przesyłek przed godziną graniczną. Skieruję prośbę o ich wykluczenie z jakości sprzedaży. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@w_kiwi Wiktoria jesteś nowa, to też musisz przez to przejść 😁 Sokoro oceniacie jakość sprzedaży Sprzedajacego poprzez pryzmat NIE włożenia paczki do paczkomatu a odbioru paczki przez kuriera, to musicie mieć również dobre uzasadnienie do tego jaki on ma wpływ na to kiedy kurier je odbierze.

No to biorę popcorn siadam i czekam na odp😎

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash zależy nam na zadowoleniu kupujących i chcielibyśmy, aby otrzymywali przesyłki jak najszybciej, dlatego też stosujemy miarę "wysyłki w terminie". Niestety sytuacje z brakiem odbioru się zdarzają, jednak są to sytuacje losowe, a nie celowe działanie. Nie możemy też odpowiadać za czynności wykonywane przez przewoźników. 😉 Jak już pewnie wiesz, przesyłki, które zostały nadane z opóźnieniem z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, możemy wykluczyć z jakości. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AcousticPassion
#8 Zapaleniec#

"Nie możemy też odpowiadać za czynności wykonywane przez przewoźników. "

Allegro nie może odpowiadać za nieodebranie przesyłek, ale sprzedawcy już tak?

Cieszy mnie, że mogę prosić o zmianę oceny, ale będę musiał dokładnie przestudiować raport, na co nie za bardzo mam czas.

Poza tym o owym zjawisku dowiedziałem się przez przypadek i przez miesiące miałem nieświadomie obniżoną ocenę, co wpływało na moją sprzedaż.

Wszystkie dane są w systemie, więc wykluczanie z ocen powinno przebiegać automatycznie.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@w_kiwi Wiktoria, a ja się powtórzę, oceniacie sprzedającego poprzez czas wyjecia przesyłki przez kuriera. Więc pytam : jaki na to ma wpływ sprzedajacy?

ps Nikt nie wspomina o zadowoleniu sprzedajacych....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@AcousticPassion 

Prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem zgłoszenia i 24-cyfrowym numerem paczki.
Zgłoszenie zostanie zweryfikowane i udzielimy kompleksowej odpowiedzi na wskazane zagadnienie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Te godziny graniczne często są tylko sugerowanymi a kurier odbiera paczki o różnych porach ,zależy jak mu kurs przebiega. U mnie zauważyłem że jednego dnia mogą być odbierane przed podaną godziną a innego nawet kilka godzin po godzinie granicznej . Najlepszym rozwiązaniem by było aby liczył się do statystyk moment włożenia do paczkomatu a nie moment wyjęcia z niego paczki przez kuriera . Wiele już było o tym pisane ale widocznie komuś nie zależy aby sprzedawcą w ten sposób pomóc. 

oznacz moderatorów

AcousticPassion
#8 Zapaleniec#

Po to stworzono pojęcie godziny granicznej, żeby nie było widzi mi się kuriera.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@AcousticPassion ale jest

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

bet-mot
#8 Zapaleniec#

Mimo zamówionego i potwierdzonego podjazdu kuriera nikt nie zjawia się po odbiór przesyłek. Z innymi kurierami nie ma nigdy problemu. Przesyłki są opłacone, etykiety wygenerowane, podjazd zamówiony i potwierdzony. Dowiadując się u kuriera InPost - nie ma aktualnie zlecenia na ten adres. Czy ktoś ma podobne problemy z wysyłką InPost ? 

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

bet-mot Ja u siebie miałem nagminnie takie sytuacje. Za każdym razem zgłaszałem reklamację. Za którymś razem zmienił się kurier na moim rejonie i problemu nie ma.

Nie wiem na ile była to zasługa reklamacji, niestety poprzedni kurier był człowiekiem z którym kompletnie nie dało się dogadać. Jego ton jak i mina sugerowały, że pracował tam za karę.

oznacz moderatorów