anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży, a termin wysyłki - błędny raport

MAMY ROZWIĄZANIE!
bombkapolska
#9 Pomysłodawca

Jak to działa, skoro we wszystkich ogłoszeniach mam ustawioną wysyłkę w 1 dzień, a w raporcie niektóre mają być wysłane tego samego dnia??? Po 2. oglądałem Wasze samouczki odnośnie jakości sprzedaży i nie znalazłem tam informacji że wklejenie numeru przesyłki jest konieczne aby przesyłka kwalifikowała się jako "wysłana". Mam sezonową sprzedaż, więc jakość sprzedaży na dzień dobry jest dla mnie krzywdząca (tracę wszystkie punkty z zeszłego roku). Dlaczego tracę mnóstwo punktów? Wszystko jest wysyłane w terminie a adres mailowy z zamówienia zawsze wklejany. Korzystam z prywatnej aplikacji Inpost - to nie powinno mieć wpływu na jakość mojej sprzedaży! Będę wdzięczny za pomoc. poniżej raport.
W Waszym artykule "jak to liczymy" też nie ma słowa o wklejaniu nr przesyłki!
od początku sprzedaży w tym roku ponad 90% przesyłek wysłałem w terminie!x.jpg
https://help.allegro.com/pl/sell/a/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-miar-jakosci-sprzedazy-k1wmx7KY...

 

 

raport.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@bombkapolska Najważniejsze, że paczkę uznajemy za nadaną, kiedy kurier ją zeskanuje. 

Musimy też mieć możliwość jej śledzenia. Jeśli nie udostępniasz nam takich danych, nie możemy naliczać Ci punktów w Jakości sprzedaży. Sprawdź tutaj jak nadawać przesyłki, żebyśmy mogli je śledzić.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Misiek44
#8 Zapaleniec

Dobrze, ale w innym moim pytaniu mówiliście W poprawnie wklejony mail z zamówienia decyduje o statusie przesyłki, ale jest wazniejsA kwestia: dlaczego niektóre zamówienia uważacie za takie, które powinny być wysłane tego samego dnia. Czy Wy macie ten system nowy dobrze przygotowany? Bo same problemy mają Wasi klienci... W filmach instruktażowych ani w pomocnikach ani w linku który wysłałem nie ma SŁOWA o wklejeniu numeru przesyłki. BarsO bym chciał się dowiedzieć co mogę zrobić aby odzyskać stracone punkty jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów
Client:74250890
#9 Pomysłodawca

Usunęło mi wiadomość... To postaram się krócej opisać. 

Usuń sobie to kup do, bo się nie wygrzebiesz z terminowości. 

Jak to jest, że niektóre mają być wysłane tego samego dnia? Z tego względu, że jest ustawione kup do. Takie paki muszą wyjść tego samego dnia. Jak tak nie chcesz i Kurier nie skanuje tych paczek w dniu zamówienia , to lepiej to wyłączyć tymczasowo. 

 

Jeżeli wyłączysz kup do i dalej w raporcie masz - Czas na wysłanie dzisiaj, przewidywany jutro, to ni mniej ni więcej informacja, że wysyłasz paczki w dniu zamówienia i tak nauczono algorytm, że dla deklaracji 24 paczki są wysyłane w dniu zamówienia - czyli czas na wysłanie dzisiaj, przewidywany jutro. Jak wysyłasz następnego, to czas na wysłanie jutro, przewidywany pojutrze (ale trzeba przestawić uczenie algorytmu, czyli zacząć tak robić). No i dodatkowo jak wysyłasz tego samego dnia co zamówienie, a nagle przestaniesz, to idzie info do kup o opóźnieniu paczki. 

 

A info, że trzeba dodawać numery zapewne gdzieś jest ( a jak nie ma, co też jest możliwe, to tylko dlatego, że jak nadajesz przez formularz allegro, lub menagera paczek, to zaciąga się automatycznie) . Jest też lista zintegrowanych przewoźników, dla których przekazywane są statusy paczek. 

Załóż konto na menagerze paczek. Jak potrzebujesz w tym pomocy, to wyślę instrukcje. Wtedy powinny się zaciągnąć takie paczki. To metoda dostawy Allegro Paczkomaty InPost, czy Paczkomaty InPost? 

 

oznacz moderatorów
Client:74250890
#9 Pomysłodawca

@bombkapolska  jak masz potwierdzenie z tego narzędzia, że to wkleiłeś ( zamaskowany adres), to możesz poprosić o weryfikację w kwestii wykluczenia.

Ja bym jednak sugerował założyć konto na menagerze paczek InPost i zintegrować konto z Allegro. Paczki z Allegro będą w zakładce - Allegro Import Allegro InPost 

oznacz moderatorów
Misiek44
#8 Zapaleniec

A gdzie można o to wykluczenie prosić?

oznacz moderatorów
Client:74250890
#9 Pomysłodawca

Przez formularz kontaktowy na przykład. Może ktoś z moderatorów też pomoże. 

oznacz moderatorów