Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak to działa, skoro we wszystkich ogłoszeniach mam ustawioną wysyłkę w 1 dzień, a w raporcie niektóre mają być wysłane tego samego dnia??? Po 2. oglądałem Wasze samouczki odnośnie jakości sprzedaży i nie znalazłem tam informacji że wklejenie numeru przesyłki jest konieczne aby przesyłka kwalifikowała się jako "wysłana". Mam sezonową sprzedaż, więc jakość sprzedaży na dzień dobry jest dla mnie krzywdząca (tracę wszystkie punkty z zeszłego roku). Dlaczego tracę mnóstwo punktów? Wszystko jest wysyłane w terminie a adres mailowy z zamówienia zawsze wklejany. Korzystam z prywatnej aplikacji Inpost - to nie powinno mieć wpływu na jakość mojej sprzedaży! Będę wdzięczny za pomoc. poniżej raport.
W Waszym artykule "jak to liczymy" też nie ma słowa o wklejaniu nr przesyłki!
od początku sprzedaży w tym roku ponad 90% przesyłek wysłałem w terminie!
https://help.allegro.com/pl/sell/a/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-miar-jakosci-sprzedazy-k1wmx7KY...
@bombkapolska Najważniejsze, że paczkę uznajemy za nadaną, kiedy kurier ją zeskanuje.
Musimy też mieć możliwość jej śledzenia. Jeśli nie udostępniasz nam takich danych, nie możemy naliczać Ci punktów w Jakości sprzedaży. Sprawdź tutaj jak nadawać przesyłki, żebyśmy mogli je śledzić.
Dobrze, ale w innym moim pytaniu mówiliście W poprawnie wklejony mail z zamówienia decyduje o statusie przesyłki, ale jest wazniejsA kwestia: dlaczego niektóre zamówienia uważacie za takie, które powinny być wysłane tego samego dnia. Czy Wy macie ten system nowy dobrze przygotowany? Bo same problemy mają Wasi klienci... W filmach instruktażowych ani w pomocnikach ani w linku który wysłałem nie ma SŁOWA o wklejeniu numeru przesyłki. BarsO bym chciał się dowiedzieć co mogę zrobić aby odzyskać stracone punkty jakości sprzedaży.
@bombkapolska jak masz potwierdzenie z tego narzędzia, że to wkleiłeś ( zamaskowany adres), to możesz poprosić o weryfikację w kwestii wykluczenia.
Ja bym jednak sugerował założyć konto na menagerze paczek InPost i zintegrować konto z Allegro. Paczki z Allegro będą w zakładce - Allegro Import Allegro InPost
A gdzie można o to wykluczenie prosić?