Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostaliśmy ocenę. Pozytywną. Tyle że 2 razy z czterema gwiazdkami ( za koszt wysyłki i zgodność z opisem ) . Brak tych dwóch gwiazdek automatycznie obniżył nam punkty jakości sprzedaży o prawie 120 oczek. Ale najbardziej zabolało info że stracimy SS. Jesteśmy maleńkim graczem, ciężko pracujemy na 5 gwiazdek za każdym razem. I za 1 wyjątkiem gdzie raz otrzymaliśmy 4 gwiazdki za obsługę( w grudniu), zawsze mamy 5 gwiazdek. Nie mamy też dużej sprzedaży ale każda ważna. SS przekłada nam się na sprzedaż. I jego brak boleśnie odczuliśmy chociażby po tym jak zachorowaliśmy na Covid i straciliśmy SS. Odbudowanie zajęło nam kilka miesięcy.
Ile czasu trzeba czekać żeby znów wskoczyć na "odpowiedni" poziom? Po jakim czasie się to zeruje? A może znów potrzeba iluś komentarzy z 5 gwiazdkami?
Czy może lepiej napisać do Kupującego prosząc aby zmienił opinię i dodał 1 gwiazdkę?
proszę o porady 🙂
Tak niestety jest , że kupujący bez wytłumaczenia i czasem zrozumienia czyjejś trudnej sytuacji zdrowotnej może subiektywnie oceniać .Teraz musisz się trochę bardziej postarać by odbudować swoje notowania .Spróbuj wystawić trochę towaru po niższej cenie by zwiększyć swoją sprzedaż i ilość pozytywnych opinii to szybciej może uda ci się wrócić do grona SS. Prosić klientów którzy ci zaniżyli oceny o ich poprawę nie polecam gdyż mogą anulować i wystawić jeszcze gorsze uznając takie działanie za nękanie.
Sprzedajemy rzeczy do decoupage. Serwetki są po 1 zł w górę 🙂 bardziej obniżyć się nie da 🙂
"Prosić klientów którzy ci zaniżyli oceny o ich poprawę nie polecam gdyż mogą anulować i wystawić jeszcze gorsze uznając takie działanie za nękanie." - dlatego wolę zapytać bardziej doświadczonych. Dzięki.
@NiezwyklyZakatek Śrenia liczy się z 30 dni.. po tym czasie jak będziecie mieć same 5 - to wróci do normy. Problemem jest to że zadowoleni klienci NIE wystawiają komentarzy, lub robią to bardzo rzadko. Dlatego każdy negatywny ( a według Allegro 4* to negatyw) - tak - boli.
I to jest pocieszająca wiadomość ! Myślałam że po 12 miesiącach. Jakoś to przeżyjemy .
@NiezwyklyZakatek Nie wiadomo komu odpowiadasz 🙂
Naciśnij @ wtedy rozwinie Ci się lista użytkowniów i zaznacz właściwego. 🙂
@pinsplash do Ciebie 🙂 i dzięki znów się czegoś nauczyłam 😉
@NiezwyklyZakatek Niech cię ręką boska broni, żeby upominać się o lepszą ocenę! Wnerwisz tylko kupującego i owszem usunie komentarz, a zaraz potem wystawi negatyw, w którym jeszcze cię obsmaruje, jak to go gnębisz.
Poniżej przykład efektu takich działań. Tak więc, dobrze się zastanów.
Za koszty wysyłki też by obcięła gwiazdki tylko pewnie przesyłka była w smarcie i z automatu gwiazdki poszły .Prosić klienta o zmianę komentarza to tak jak szerszeniowi rozwalić kokon.
Utratą SS - nie martw się. Oczywiście możesz "poniżać się" i wysyłać do kupujących takie prośby. Też to stosowałem - w wielu przypadkach - działa. Tylko teraz pytanie - dlaczego ja mam poświęcać na to "godziny" czasu? Generalnie - to w większości przypadków działa. Mam się "upodlić", zejść do "poziomu kupującego" i bardzo prosić go o usunięcie komentarza. Na tym polega "polityka Allegro". W roszczeniach do Allegro - odpowiadający pracownik Allegro jet po prostu "Bogiem" i panem sytuacji. Nawet jak się pomyli w ocenie -kolejni odpowiadający pracownicy będą go "kryli".