Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy moderator może sprawdzić dlaczego odejmowane są punkty np czas wysyłki nie w terminie mimo, że każda jest wysłana w terminie. Lub tak jak dzisiaj odjęto mi 50pkt za zwrot, który przyszedł wczoraj, i jeszcze nie zdążyłem go zweryfikować i odesłać pieniędzy.
@WTMDobrowolski W mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów nie odejmujemy punktów, natomiast w mierze Wysyłka w terminie odejmiemy 3 punkty za każdy 1% poniżej 90% zamówień nadanych zgodnie z deklaracją.
Odjęte punkty, o których wspominasz, pojawiają się w porównaniu wyników z tego miesiąca z poprzednim.
Tutaj opisaliśmy szczegółowo jak przyznajemy pukty w każdej z miar.
miałem 50pkt za szybkie zwroty nagle mam 0. Co do wysyłek też mam szczere wątpliwości czy ze strony allegro wszystko jest ok, ponieważ mam wysyłkę ustawioną na 2 dni i poza majówką czerwcówką itp te wysyłki wychodzily w terminie. Nawet powiedziałbym inaczej że umieszczone są zawsze w paczkomacie na czas ale często to kurier zawala temat.
Czy mógłbym prosić o dokładne zweryfikowanie mojego konta. Wierze, że znajdzie się tam kilka moich błędów ale chciałbym dokładnie wiedzieć gdzie one są i jak moge je poprawić.
Pozdrawiam
@WTMDobrowolski W szybkich zwrotach wpłat chodzi o to, że jest to miara dodatkowa, nie można otrzymać w niej ujemnych punktów. Obecnie masz maksymalną możliwą ilość punktów w tej mierze - 50.
W ciągu ostatnich 30 dni miałeś w sumie 59 zamówień w tym 55 wysłanych na czas, co daje nam wynik 93%. W zakładce "jakość sprzedaży" masz możliwość pobrania szczegółowego raportu dla każdej z miar.