anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakośc sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Witam. Mam takie pytanie odnośnie jakości sprzedaży. Mianowicie, przesylki zamówione w sobote czy niedziele maja czas do poniedziałku żeby je wysłać. Mimo iż były juz w paczkomatach w sobote i niedziele to jakość mojej sprzedaży jest neutralna. Czy to ma związek z tym, że mam ustawiony czas wysyłki na paczkomaty 7 dni w tygodniu?

Screenshot_20250120_143704_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Stelmach91 umieszczenie w maszynie paczkowej nie powoduje zmiany statusu paczki na nadane. Dopiero po zeskanowaniu przez kuriera zmienia się status przesyłki.

oznacz moderatorów
Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Czyli neutralna jakosc bedzie spowodowana tym, że zaznaczyłem czas wysyłki paczkomatami 7 dni w tygodniu? 

W szczegółach zamowien jest, że czas wysyłki do poniedziałku itp.

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@Stelmach91 To co jest w szczegółach zamówień nie ma znaczenia dla statystyk terminowości, liczy się tylko Twoja deklaracja. Usta sobie "wysyłka 1 dzień", bez żadnych dodatkowych kombinacji czy godzin granicznych, i będzie OK> 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

tak , w niedzielę paczki nie są odbierane przez kurierów z paczkomatów , a tylko podjęte przez kuriera  system uznaje za nadane , dotyczy to również paczek umieszczonych w automacie , które pozostają w nim do dnia następnego .

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@Stelmach91 " Czy to ma związek z tym, że mam ustawiony czas wysyłki na paczkomaty 7 dni w tygodniu?" - moim zdaniem to akurat nie ma znaczenia, ale może moderacja się wypowie?  @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@SpeedyGonzalezz 

mdrogeria_0-1737381482449.jpeg fajny awatar

ma , bo jest deklaracja wysyłki w niedzielę  ,dodatkowo brak granicznej powoduje ,że system liczy czas na nadanie do 23:59 każdego dnia i ten warunek nie jest spełniany 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Stelmach91! Nie ma to związku z terminowością wysyłek, ale z odpowiadaniem na wiadomości od kupujących. Kupujący zadał pytanie 16 stycznia o 12:54 i nie otrzymał od Ciebie odpowiedzi. Od razu dodam informacyjnie lepiej, żebyś po czasie nie odpowiadał, bo jeżeli nie mamy odpowiedzi, nie liczymy w ogóle jej czasu.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

W takim razie co mam zrobić. To pytanie nie miało związku z zakupem u mnie tylko prośbą o przekazanie mojego towaru na jakąś licytacje. Zignorowałem to i nic nie odpisałem. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Stelmach91 to jest bolączką systemu ,że nie rozpoznaje , do których pytań nie jest konieczna jest odpowiedź , więc masz nauczkę żeby odpowiadać , nawet byle jak .

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Stelmach91 pozostaje poczekać, aż brak odpowiedzi przestanie się wliczać do jakości, a na przyszłość, na każde pytanie zadane z poziomu oferty (przycisk "zadaj pytanie") trzeba odpowiedź w ciągu 24h (w dni robocze).  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Stelmach91
#9 Pomysłodawca#

Dobra dziekuje za odpowiedź.

oznacz moderatorów