Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam takie pytanie odnośnie jakości sprzedaży. Mianowicie, przesylki zamówione w sobote czy niedziele maja czas do poniedziałku żeby je wysłać. Mimo iż były juz w paczkomatach w sobote i niedziele to jakość mojej sprzedaży jest neutralna. Czy to ma związek z tym, że mam ustawiony czas wysyłki na paczkomaty 7 dni w tygodniu?
@Stelmach91 umieszczenie w maszynie paczkowej nie powoduje zmiany statusu paczki na nadane. Dopiero po zeskanowaniu przez kuriera zmienia się status przesyłki.
Czyli neutralna jakosc bedzie spowodowana tym, że zaznaczyłem czas wysyłki paczkomatami 7 dni w tygodniu?
W szczegółach zamowien jest, że czas wysyłki do poniedziałku itp.
@Stelmach91 To co jest w szczegółach zamówień nie ma znaczenia dla statystyk terminowości, liczy się tylko Twoja deklaracja. Usta sobie "wysyłka 1 dzień", bez żadnych dodatkowych kombinacji czy godzin granicznych, i będzie OK>
tak , w niedzielę paczki nie są odbierane przez kurierów z paczkomatów , a tylko podjęte przez kuriera system uznaje za nadane , dotyczy to również paczek umieszczonych w automacie , które pozostają w nim do dnia następnego .
@Stelmach91 " Czy to ma związek z tym, że mam ustawiony czas wysyłki na paczkomaty 7 dni w tygodniu?" - moim zdaniem to akurat nie ma znaczenia, ale może moderacja się wypowie? @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
fajny awatar
ma , bo jest deklaracja wysyłki w niedzielę ,dodatkowo brak granicznej powoduje ,że system liczy czas na nadanie do 23:59 każdego dnia i ten warunek nie jest spełniany
Cześć @Stelmach91! Nie ma to związku z terminowością wysyłek, ale z odpowiadaniem na wiadomości od kupujących. Kupujący zadał pytanie 16 stycznia o 12:54 i nie otrzymał od Ciebie odpowiedzi. Od razu dodam informacyjnie lepiej, żebyś po czasie nie odpowiadał, bo jeżeli nie mamy odpowiedzi, nie liczymy w ogóle jej czasu.
W takim razie co mam zrobić. To pytanie nie miało związku z zakupem u mnie tylko prośbą o przekazanie mojego towaru na jakąś licytacje. Zignorowałem to i nic nie odpisałem.
@Stelmach91 to jest bolączką systemu ,że nie rozpoznaje , do których pytań nie jest konieczna jest odpowiedź , więc masz nauczkę żeby odpowiadać , nawet byle jak .
@Stelmach91 pozostaje poczekać, aż brak odpowiedzi przestanie się wliczać do jakości, a na przyszłość, na każde pytanie zadane z poziomu oferty (przycisk "zadaj pytanie") trzeba odpowiedź w ciągu 24h (w dni robocze).
Dobra dziekuje za odpowiedź.