Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mogę wiedzieć czemu mam zanizone punkty w jakości sprzedaży, wysylka w terminie?chodzi o 5 wysyłek przez pocztę polską. Zamówione w sobotę i w niedzielę, nadane w poniedziałek (numer przesyłki wpisany tego samego dnia ).czas na wysyłkę miałem do końca poniedziałku. Pisalem do do allegro, jakiś człowiek odpisał że skonsultuje te sprawę z Poczta Polską, I cisza. Drugi człowiek z allegro to samo napisał i cisza. Przez błędy Allegro mam zanizone punkty w czasie dostawy. Proszę mi wytłumaczyć racjonalnie dlaczego tak jest.
@ArtBuds Podaj proszę numery tych zgłoszeń 🙂
Proszę bardzo zgłoszenie nr "39911690"
zgłoszenie nr "39980716"
@ArtBuds Proszę o jeszcze chwile cierpliwości w tej sprawie, czekamy na odpowiedź przewoźnika.
Tylko ze kolejna moja przesyłka, wysłana przez pocztę polską, widniej że nie została wysłana w terminie.
Zamówienie fae8a920-c5dd-11ee-87d2-a1f891d86951
Proszę mi wyjaśnić czemu tak jest,bo przez Wasze błędy tracę punkty!
@ArtBuds A co figuruje w śledzeniu poczty polskiej? Ja miałem kiedyś sytuację że mimo nadania i wpisania numeru - system poczty polskiej nie wiedział paczki. Pojawiła się dopiero jako "doręczona". System allegro potraktował tą datę jako nadanie, a jak próbowałem sprostować to konsultant allegro próbował mnie przekonać że "nadanie" i "odbiór" to słowa o tym samym znaczeniu.... ot kto tam pracuje...
zamówienie złożone 07/02/2024 o godzinie 18 , nadane nastepnego. Czas na wysyłkę miałem do końca dnia 08/02.mam ustawione ze kup do 11 godziny, wysylka tego samego dnia.W raporcie ze przesyłka nie została wysłana w terminie, co wiąże się z ujemnymi punktami.
Czy otrzymam od Was odpowiedź?
@ArtBuds Przykro mi, że tyle to trwa, ale wciąż czekamy na odpowiedź Przewoźnika. Kiedy już będziemy mieli komplet informacji, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią mejlowo.
Przewoźnik napisał żeby wyslac im kopie nadania przesyłki,wysłałem je. Było zgłaszane Pięć zamówień. Tylko że kolejne nowe zamowienie, i znów jest to samo. Za każdą przesyłkę nadaną przez pocztę polską będę musiał reklamować i wysyłać im potwierdzenie nadania?
@ArtBuds Jeżeli ręcznie wpisujesz te numery przesyłek do szczegółów zamówienia, to prawdopodobnie system nie dostaje raportów od przewoźnika, nie aktualizują się statusy i Allegro oznacza przesyłki jako opóźnione. Ja dostałem takie wytłumaczenie, bo mam podobną sytuację, ale wysyłam z DHL