Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprzedaje regenerowane odblysniki do lamp, po zakupie przez klienta kwota wynosi 340 zl, z czego kaucja zwrotna po odesłaniu przez klienta „zuzytych „ odblysnikow to 100 zl. Jak „ugryźć „ temat, żeby nie stracić na jakości sprzedazy przez zwroty i nie płacić prowizji od 100 zl (finalnie zostaje mi 240 zl, bo gdy odesle stare to wysylam 100 zl . Będę wdzięczna za pomoc 🙂 pozdrawiam
@Motolampy za zwroty od klientów nie tracisz jakości jeśli szybko zwracasz kasę . Po mojemu najlepszym rozwiązaniem będzie wystawienie 2 ofert
1. lampa -240 zł
2, kaucja 100 zł...
nie wiem czy to ogólnie dobry pomysł , mogą odsyłać Ci chłam nadający się tylko do utylizacji .
@Motolampy Może trzeba do tego tematu podejść zupełnie inaczej, bo tak jak ostrzega @mdrogeria to mogą ci potem przysyłać złom po 100 zł
Poczytaj oferty naprawy wyświetlaczy do telefonów, albo oferty napełniania butli gazem. Klient na swój koszt wysyła odbłyśnik, ty po wykonaniu usługi odsyłasz naprawiony reflektor.
Z naprawy telefonu sam korzystałem, wyszło bardzo dobrze. Oto przykład
@Motolampy za szybkie zwroty, to nawet dostaniesz dodatkowe punkty