KIedy muszę zwrócić kupującemu kwotę za paczkę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niedawno kupujący zrobił zwrot zakupionego towaru. Mam połączone konto allegro z InPostem i za pomocą tej firmy została wysłana paczka. W In Poście w niczym mi nie pomogą ponieważ "odsyłają" do allegro. Problem polega na tym, że nie wiem czy mam zrobić zwrot całej kwoty łącznie z kosztem przesyłki czy TYLKO za zakupiony towar.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odsyłka koszt kupującego, zwracasz koszt zakupu + najtańsza przesyłka w danej ofercie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cavani_shop a ile klient zapłacił za wysyłkę ? czy był to smart ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
9.99 zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cavani_shop to jeśli odstąpił od umowy i odsyła całe zamówienie a za dostawę zapłacił 9,99 zł to oddajesz mu za towar i 9,99 zł 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. A czy wiesz może czy mogę się starać o zwrot kosztu paczki od InPostu? Z tego, co napisałeś wynika, że muszę ponieść koszt paczki zwracając klientowi wszystkie płatności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego chcesz zwrotu kosztu paczki od InPostu? Nie wywiązał się z zawartej umowy i jej nie dostarczył 🙂 ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi o to, że z własnej kieszeni muszę zwróć klientowi koszt paczki a nie mogę się domagać zwrotu z InPostu. Usługa przez InPost została wykonana - dobra tylko dlaczego teraz ja (zwracając koszt zakupu klientowi) muszę zwrócić mu również koszty związane z przesyłką skoro już raz je poniosłam. Dlatego logiczne wydaje mi się zwrócenie kosztów klientowi ale tylko za zakupiony produkt. Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli się mylę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cavani_shop dlatego musisz ponieść ten koszt bo Ustawodawca tak nakazuje stosownym zapisem w UK

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cavani_shop bo tak to działa, jesteś w plecy koszt dostawy do klienta 😞 wkalkuluj se takie zwroty w marżę 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak miał smarta czyli zapłacił 0.0 pln za wysylkę to zwracasz zero, jak np zaplacił 15zł za kuriera ale najtanszy miałeś paczkomat inpost to zwrot jak za paczkomat. Odbioru osobistego za 0.0 zł nie uwzgledniasz