anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy ubiegać się o zwrot prowizji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
CentrumOgrodu_MB
#8 Zapaleniec#

Witam klient kupił przez "kup teraz" dwie rzeczy i wybrał przesyłkę za pobraniem, po czym napisał wiadomość,że prosi o kontakt telefoniczny, gdy zadzwoniłem oznajmił że odbierze produkt osobiście i tak zrobił. Jak mam w tej chwili wystąpić o zwrot prowizji ? klient nie anulował transakcji. Dzięki za pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

@CentrumOgrodu_MB transakcja ostatecznie została sfinalizowana jak rozumiem czyli na jakiej podstawie oczekujesz zwrotu prowizji ?

oznacz moderatorów
CentrumOgrodu_MB
#8 Zapaleniec#

Produkt został sprzedany w innej cenie

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@CentrumOgrodu_MB widzę , że jeszcze dużo przed Tobą  ,tak się nie robi .... SZCZEGÓLNIE !!!....  w przypadku pobraniówek . Wysyłki brak , jakość leci , prowizja naliczona od kosztów dostawy , cena produktu obniżona , hmmmm. wyszedłeś choć na zero ?

oznacz moderatorów