anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy zostaną mi wypłacone środki?

Speaker-Center
#9 Pomysłodawca#

Hej.

Mam w panelu wiszące środki i info, że "Czekamy na weryfikację Przelewy24". Przelew na 1,01 zł poszedł i zdążył już nawet wrócić.

/1/ Dlaczego ta kasa tam wisi?
/2/ Kiedy zostanie mi zwrócona?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Speaker-Center Standardowy czas weryfikacji w Przelewach24 może potrwać do 5 dni roboczych, a środki zostaną wypłacone na Twoje konto po jej pozytywnym zakończeniu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Speaker-Center
#9 Pomysłodawca#

Czołem. Niestety nadal nic się nie dzieje.allegro01.JPG

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Speaker-Center, z tego, co widzę, dokumenty wysłane do weryfikacji są niekompletne. Musisz przesłać skan lub czytelne zdjęcie dowodów tożsamości wszystkich wspólników firmy. Dokument załączysz np. poprzez tę zakładkę.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Speaker-Center
#9 Pomysłodawca#

Ok, dziękuję. Od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Mam wrażenie, że w zeszłym roku jakieś wpłaty od Państwa przychodziły? Coś się zmieniło?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Speaker-Center, być może do tej pory wypłacałeś środki u drugiego operatora płatności, czyli PayU? 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Speaker-Center
#9 Pomysłodawca#

Nie mam pojęcia. Wysłałem już skan dowodu. Czekam.

oznacz moderatorów

Speaker-Center
#9 Pomysłodawca#

Nadal nie mam ani środków ani informacji, co dalej.

allegro02.JPG

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Speaker-Center Cześć. Skontaktuję się w tej sprawie z Operatorem płatności i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Speaker-Center Operator nie otrzymał od Ciebie wymaganych dokumentów. Dokumenty powinieneś zamieścić poprzez zakładkę Ustawienia wypłat. Napisaliśmy do Ciebie w tej sprawie wiadomość mejlową. 

Kiedy uzupełnisz dokumenty, to daj proszę znać - poproszę Operatora o przyspieszenie weryfikacji. 

oznacz moderatorów

Speaker-Center
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry!

Ależ przesłałem już jakiś czas temu skan brakującego dowodu osobistego. Teraz dodałem jeszcze drugi, który już chyba wcześniej był wysłany.allegro03.JPG

Czego jeszcze brakuje?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Speaker-Center Konto do wypłat jest już aktywne 🙂 

oznacz moderatorów