Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy nie naruszę regulaminu zapisem w moich ofertach, że klienci posiadający SMART są obsługiwani w pierwszej kolejności? i dostają gratisy?
@TATLOK za mało dopłacasz do przesyłek smart? 😂
@TATLOK teoretycznie nie naruszasz tylko abyś się wyrobił w terminie.
@konto zamknięte ma rację dość że dopłacasz to jeszcze gratisy hmmm no chyba że twoja marża jest wystarczająco duża że nie zależy Ci na kasie 😛 żart
@konto zamknięte do tych bez Smarta płacę tyle samo - w prowizji od przesyłki.
Ponad to nie pokrywam kosztów wysyłki towaru, jeśli taki klient zrezygnuje z zakupu i odstępuje od umowy. Temu co kupuje bez Smarta muszę koszt wysyłki towaru zwrócić.
@TATLOK ja to wszystko wiem, ale na razie nie pozostało nic innego jak śmiać się z tego wszystkiego 😂 bo kolejne dopłaty jakie zafunduje nam Allegro (bo, że będą to nie podlega dyskusji) przestaną być śmieszne ☹️
Taki zapis będzie niezgodny z regulaminem.
@xyz96 na jakiej podstawie?
@TATLOK możesz bo allegro też takich klientów traktuje priorytetowo 😄
Zgłoszenia Klientów Allegro Smart! traktujemy z najwyższym priorytetem, dlatego możesz liczyć na szybką i wygodną obsługę. Masz pytania?
Taki zapis będzie niezgodny z regulaminem, ponieważ sugeruje on, że klient bez Smart może czekać na realizację swojego zamówienia dłużej, niż to wynika z treści oferty, a sprzedawca ma obowiązek realizować wysyłki zgodnie z umową.
Obsługa klientów bez Smart-a w późniejszym terminie, będzie zgodna z ofertą - gdyż będzie wpisana w umowę.
Moim zdaniem preferencje dla Kupujących ze Smartem i w związku z tym płacących przez Allegro Finanse naruszałyby zapis dotyczący różnicowania sytuacji Kupujących w zakresie korzystania z usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7 do Regulaminu.
Art.1.20. Załącznika nr 2 do regulaminu Allegro wyraźnie tego zabrania.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Zapis ten odnosi się do zróżnicowania grup w zakresie płatności za produkt. Np. Panie płacą za pobraniem, a Panowie jak chcą, czy podział na firmy i osoby fizyczne, etc.
@TATLOK OK, a można u Ciebie kupować ze Smartem nie będąc jednocześnie zmuszanym do korzystania z Allegro Finanse? Bo jeśli nie, to by oznaczało różnicowanie Kupujących ze względu na preferowaną metodę płatności.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 No właśnie ma jedyną formę płatności Allegro Finanse dostępną, dla wszystkich.
@TATLOK Gratis, uścisk dłoni prezesa.😁
W gratisie to zwykle dokłada się wizytówkę lub ulotkę by klient następnym razem mógł kupić taniej bezpośrednio od sprzedawcy .
@TATLOK, zapis o gratisach jest dozwolony. Natomiast nie ma dedykowanej przestrzeni do poinformowania Kupujących o priorytetowej wysyłce dla osób, które mają Smart! Opis oferty musi ściśle dotyczyć oferowanego przedmiotu.
Jako Sprzedający musisz zrealizować wszystkie swoje zamówienia zgodnie z deklarowanym czasem dostawy (to samo dotyczy odpowiadania na wiadomości klientów w czasie określonym przez Regulamin Allegro, czyli w ciągu 24h, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy).
Możesz ewentualnie dodać w zakładce Dostawa i płatność informację, że dla osób ze Smart! przewidywany czas dostawy jest jeszcze szybszy niż ten deklarowany. Jeśli chodzi o szybszą odpowiedź na pytania, odpowiednią zakładką do poinformowania o tym jest zakładka O sprzedającym.
@mr_oma Czy gdyby była taka przestrzeń, albo gdyby można to było zrobić w zakładce Dostawa - zapis "klienci posiadający SMART są obsługiwani w pierwszej kolejności" naruszy, czy nie naruszy regulamin?
nie naruszy bo z SMART jest też sporo udogodnień dla sprzedawców przez co sposób wysyłki jest prostszy i szybszy i z tego wynika różnica. @xyz96
Oczywiście, że naruszy, ale pytanie było skierowane do kogoś innego.