Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient poinformował, że chce zwrócić produkt. Teraz napiszę Państwu, co dosłownie napisał: "Tak ale o zwrot chciałem się dowiedzieć bo pisze żeby konto bankowe podać a ja niemam polskiego a zakup był złożony używając karty,czy jeśli bym wysłał to spowrotem panu to możecie zwrot dać poprostu na kartę która było placone? Zawsze jak musiałem coś odesłać to tak było robione".
W tej sytuacji, jak postąpić właściwie i co odpowiedzieć Klientowi?
Z poważaniem
Podanie numeru konta w formularzu odstąpienia od umowy jest obligatoryjne. Jeśli zwrotu środków dokonasz przez allegro to realizacja nastąpi tym samym instrumentem płatniczym co zakup, numer konta nie będzie potrzebny.
Poinformuj klienta, że jeśli płacił kartą, to na tę kartę zwrócone zostaną środki, ale jakiś numer konta musi wpisać, bo wymaga tego Allegro.
Środki wracają tam skąd wyszły, zawsze możesz zwrócić kupującemu na nr konta bezpośrednio podany przez niego, Allegro pozwala na taki zwrot.