Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A więc ....Klient kupuje... i ....wybiera sposób dostawy pierwszy raz 8.50 zł , ok ...kupuje 2 i 3 i 4 rzecz i przy każdej wybiera sposób dostawy 8,50 zł. od razu ....pobierana jest prowizja za każdym razem od 1 rzecz + 8,50 zł. czyli w tym przypadku Allegro pobrało prowizję od 4 x 8 .50zł a na końcu kilent kupuje 5 rzecz i wybiera darmowy koszt dostawy Smart InPost i płaci ......TYLKO że prowizja jest już pobrana od 4 wysyłek i nie jest oddawana .
A ja nawet tych pieniędzy 4 x 8,50 nie miałem wpłaconych .
Proszę o komentarze
@WIECZOREKPL Upomnij się o zwrot prowizji od wysyłki; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Koronacja ....
Klient nie umiał zapłacić i kupił 4 przedmioty i opłacił przy każdym wysyłkę czyli również 4 razy ...8,50 zł przy zakupie 5 przedmiotu wybrał wysyłkę Smart darmową i poprosił o zwrot nadpłaconych 36 zł. . Oczywiście zwracam je ale prowizja jest pobrana niestety i nie zwracana .
Czy jest jakieś wyjscie z tej sytuacj tzn. płacę prowizje od nie otrzymanych wpłat ....
Proszę o komentarze
Dziękuje
WIECZOREKPL trzeba się odwołać po odmowie zwrotu prowizji . Zostanie indywidualnie zweryfikowanei po kilku dniach otrzymasz zwrot .
Klient w tym jak i większości przypadków spornych ma na allegro rację a na sprzedawcę spadają wszystkie problemy związane z niewiedzą lub celowym działaniem klienta.