Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 18.03.2022 klient :Client:24768317 zakupił towar i do tej pory nie dokończył płatności przez PAYu, podany nr. tel. nie istnieje, Czekać jeszcze na pieniądze czy zgłaszać do Allegro o zwrot naliczonej prowizji? Jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
@DREWLAB na zapłatę ma 5 dni na lokalnie i 7 na zwykłym allegro.
Jeśli wybrał przelew tradycyjny to na allegro zwykłym ma 14 dni na opłacenie zakupu.
Co do kontaktu i niepoprawnych danych napisz przez ten formularz to allegro wyśle odpowiedni komunikat kupującemu
Dziękuję za informację
@DREWLAB, jeśli chodzi o zakup z opcją "kup teraz" na Allegro, kupujący ma 7 dni na opłacenie zakupu. W tym konkretnym przypadku czas ten minie 25 marca o godz. 17:20. 🙂
Jeśli płatność nie zostanie poprawnie sfinalizowana w tym terminie, zakup zostanie automatycznie anulowany (nie musisz składać wniosku o zwrot prowizji, zwrócimy ją automatycznie).