anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie dostał zwrotu środków, który został zlecony przez Allegro.

MixHouseGiftShop
#1 Nowicjusz#

11.12 zleciłem zwrot środków kupującemu, za niezrealizowane zamówienie. U siebie widzę, status, że środku zostały zwrócone, natomiast kupujący twierdzi, że ich nie otrzymał. Oskarża mnie o oszustwo. W jaki sposób mogę sprawdzić status transakcji.  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixHouseGiftShop zwrot za zamówienie nr f9b20d10-b710-11ef-a81f-bb1c397223dc zaksięgował się poprawnie, a środki trafiły na konto kupującego przypisane do karty, którą opłacił zakupy. Kupujący może się z nami skontaktować w tej sprawie, prześlemy mu potwierdzenie tego zwrotu, aby wyjaśnił tę sprawę z bankiem, 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

MixHouseGiftShop
#1 Nowicjusz#

Rozumiem, bardzo dziękuję. Przekazałem wiadomość klientowi, jednak czy ja również mogę prosić o przesłanie na priv. potwierdzenia tej transakcji, aby móc wysłać je od siebie? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MixHouseGiftShop możemy wysłać takie potwierdzenie odbiorcy przelewu, dla Ciebie potwierdzeniem zwrotu wpłaty jest status "zwrócone" w szczegółach zwrotu w zakładce "Zwroty wpłat za zamówienia". 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Przy płatności kartą po poprawnym zleceniu zwrotu środki trafią na konto przypisane do karty w ciągu 3 do 7 dni roboczych w zależności od rodzaju karty.
Jeśli zwrot zleciłeś wczoraj to nie minął jeszcze nawet 1 dzień roboczy.

Podeślij kupującemu ten link do pomocy i niech się z nim zapozna.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-reklamacji-i-zwrotu-towaru/zwrot-pieniedzy-od-sprzeda...

oznacz moderatorów