anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient otrzymał zamówienie a status jest nadal oczekuje

bombkapolska
#8 Zapaleniec

Co należy zrobić w takim przypadku jeżeli klient odebrał zamówienie a cały czas u niego widać status oczekuje na nadanie. Dodam że u mnie w profilu jest oznaczony jako wysłane.

Zamówienie b110f930-c6e7-11f0-b2b6-01a7573789d7

IMAGE 2025-11-25 23_08_45.jpeg

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@bombkapolska  obrazka nie widzimy, bo musi zatwierdzić moderacja, ale pytanie jest, czy do wysyłki podałeś maskowany adres e-mai kupującego🤔

oznacz moderatorów

bombkapolska
#8 Zapaleniec

tak!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@bombkapolska Do zamówienia nie został przypisany numer przesyłki, a to oznacza, że etykieta nie została wygenerowana poprawnie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Omni-Tek
#2 Obserwator

@w_kiwi  u mnie podobna sytuacja [żeby nie zakładać nowego wątku] dodałem już nr przesyłki ale nadal jest jako opóźniona. nr zamówienia: d4b7e850-c70d-11f0-a15d-abfa98d9197c 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Omni-Tek Samo dodanie numeru przesyłki nie rozwiąże problemu. Etykieta musi zostać wygenerowana w odpowiedni sposób. Konieczne jest podanie zamaskowanego adresu mailowego klienta, który jest identyfikatorem zamówienia. Tylko w taki sposób otrzymamy informacje o statusie przesyłki. Jeśli chodzi o InPost, najwygodniejszym sposobem nadania bez umowy własnej będzie przeprowadzenie integracji narzędzia Manager Przesyłek InPost z Allegro. Tutaj znajdziesz instrukcję, jak to zrobić. Pamiętaj, by wcześniej wyłączyć blokadę wyskakujących okienek (pop up) w ustawieniach przeglądarki, ponieważ uniemożliwia ona dokończenie procesu. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Omni-Tek
#2 Obserwator

@w_kiwi Rozumiem. przesyłki są nadawane z hurtowni więc pewnie tam coś nie kliknęło. Pytałem bardziej o obecną sytuacje gdzie przesyłka już jest dostarczona a niby nadal nie wysłana. co można z tym zrobić w tym momencie?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Omni-Tek Przykro mi, ale teraz nic się nie da zrobić. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Omni-Tek
#2 Obserwator

@w_kiwi Serio? będzie cięło jakość sprzedaży za opóźnioną wysyłkę mimo że wszystko doszło w terminie? 

oznacz moderatorów

bombkapolska
#8 Zapaleniec

A nie? Przecież sprzedawca nie wysłał przesyłki. Za później wysłane są już obniżane..., 

oznacz moderatorów

Omni-Tek
#2 Obserwator

Wysyłka była w terminie, i paczka też doszła w terminie, co mógłby sam kupujący potwierdzić przecież. Myślę, że to nie jest jakaś dziwna sytuacja, więc troszkę dziwne że 'nic się nie da zrobić'

oznacz moderatorów

bombkapolska
#8 Zapaleniec

Też tak myślę... Dlaczego odbierający nie ma możliwości zaakceptowania tego. Mało tego! Gdyby klientka mi tego nie napisała, to żyłbym w błogiej nieświadomości. W Sales Center pod zamówieniem nie ma informacji o tym czy została dostarczona...

oznacz moderatorów

Client:74250890
#8 Zapaleniec

@Omni-Tek  da się jeszcze coś zrobić.

Napisz przez formularz, że jesteś nowym kontem i że nie wiedziałeś i że dopiero tutaj się dowiedziałeś, że ma być dodawany ten zamaskowany adres i czy można w ramach wyjątku wykluczyć zamówienie. Nie ma za co 

oznacz moderatorów

bombkapolska
#8 Zapaleniec

Tak, kliknąłem na maila (kopiuj) a w okienku e-mail wkleiłem . Teraz  mam obniżone punkty jakości sprzedaży, a klient ma przesyłkę... Szkoda, że nie da się tego zmienić lub chociaż usunąć, aby nie liczyło się do statystyk 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@bombkapolska dodaj proszę numer przesyłki do zamówienia, to zweryfikujemy, czy będziemy mogli je wykluczyć z jakości 😉 tu masz instrukcję 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów