anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient podał zły adres dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Werimati
#8 Zapaleniec#

klient zakupił u mnie przedmiot. Po wysyłce i dostarczeniu okazało się, że podany adres jest zły i paczka została dostarczona całkiem gdzie indziej. Klient domaga się zwrotu pieniędzy za towar. Dpd upiera się, że paczka została dostarczona pod wskazany adres w zamówieniu (etykiecie)

co robić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Werimati jesli masz jednoznaczne stanowisko przewoźnika / mam nadzieję ,że namacalne / Twoja rola w transakcji się zakończyła .

oznacz moderatorów
Werimati
#8 Zapaleniec#

Oczywiście, jednak klientka nie przyjmuje tego do wiadomości

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Werimati to niech się ściga z przewoźnikiem , załacz jej papier i w tym temacie koniec .

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Werimati @mdrogeria W zasadzie nie ma powodu, żeby kupujący ścigał przewoźnika. Kurier wykonał swoją usługę prawidłowo.

Allegro też tu nic nie zrobi, bo paczka została dostarczona zgodnie ze zleceniem. To jednak nie uchroni Cię przed świnieniem ze strony kupującego.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Werimati napisz żeby z roszczeniem udał się do adresata któremu wysłał paczkę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
pecela
#17 Koryfeusz#

Za poprawność danych do wysyłki odpowiada wyłącznie kupujący. Tak, jak zamówienie zostało wysłane i doręczone pod adres, który podał nabywca, to nie ma on żadnych podstaw do reklamacji. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie odpowiada wyłącznie kupujący, weź pod uwagę pomyłki, takie same nazwy miejscowości itd, pomyłki przewoźnika.

oznacz moderatorów