Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient zakupił u mnie przedmiot. Po wysyłce i dostarczeniu okazało się, że podany adres jest zły i paczka została dostarczona całkiem gdzie indziej. Klient domaga się zwrotu pieniędzy za towar. Dpd upiera się, że paczka została dostarczona pod wskazany adres w zamówieniu (etykiecie)
co robić?
@Werimati jesli masz jednoznaczne stanowisko przewoźnika / mam nadzieję ,że namacalne / Twoja rola w transakcji się zakończyła .
Oczywiście, jednak klientka nie przyjmuje tego do wiadomości
@Werimati to niech się ściga z przewoźnikiem , załacz jej papier i w tym temacie koniec .
@Werimati @mdrogeria W zasadzie nie ma powodu, żeby kupujący ścigał przewoźnika. Kurier wykonał swoją usługę prawidłowo.
Allegro też tu nic nie zrobi, bo paczka została dostarczona zgodnie ze zleceniem. To jednak nie uchroni Cię przed świnieniem ze strony kupującego.
@Werimati napisz żeby z roszczeniem udał się do adresata któremu wysłał paczkę 😄
Za poprawność danych do wysyłki odpowiada wyłącznie kupujący. Tak, jak zamówienie zostało wysłane i doręczone pod adres, który podał nabywca, to nie ma on żadnych podstaw do reklamacji.
Nie odpowiada wyłącznie kupujący, weź pod uwagę pomyłki, takie same nazwy miejscowości itd, pomyłki przewoźnika.