Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wróciła do mnie nieodebrana paczka z Czech kupiona w ramach Smart. Już wiem, że powinnam oddać całą sumę poniesioną przez Klientkę, ponieważ ja pokrywam koszt wysyłki do niej a Allegro zwrot do mnie.
Klientka napisała wiadomość z prośbą o zwrot - czy powinna to zgłosić oficjalnie jakimś formularzem, tak bym odzyskała naliczony procent od nieudanej transakcji?
Pozdrawiam KDM100.pl
Musi trochę poklikać.
Czy wtedy dostanę rabat transakcyjny za nieodebraną przesyłkę ?
@KDM100pl Tak, ponieważ wtedy będziemy mieć potwierdzenie, że klient zrezygnował z zakupu. 🙂
Ok, poprosiłam klientkę o oficjalną prośbę zrezygnowana z zakupu odpowiednim formularzem.
Czy mogłabyś znaleźć ścieżkę dostępu i zrobić jej creena na czeskiej stronie ?
Wyślę go klientce w załączniku by ułatwić jej znalezienie formularza zwrotu kwoty za nieudany zakup.
Pozdrawiam KDM100.pl