anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient prosi o wysyłkę za tydzień...

Biuroplusbedzin
#8 Zapaleniec#

Jak rozwiązać taką sprawę?
Klient prosi o wysyłkę po nowym roku. Mamy ustawiony czas wysyłki 2dni, jak mam to zrobić, aby allegro nie naliczało nam długiego czasu wysyłki? Czy zrobienie etykiety coś da? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Screenshot 2022-12-21 at 14-04-46 Zamówienia.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Biuroplusbedzin jak jakość masz na wysokim poziomie nie przejmuj się i idź klientowi na rękę 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Biuroplusbedzin poproś klienta o anulowanie i zakup za tydzień ( tłumacząc dlaczego ) albo olej to i nadaj za tydzień, do statystyk wymagają 98 % więc jka masz 100 paczek miesięcznie to 2 możesz opóźnić bez szkody dla siebie 🙂

Etykietę zrób wcześniej bo to liczy do innych statystyk wprowadzenie numeru 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

daj spokój, jedna paczka nie wpłynie na statystyki.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wyślij  zgodnie z  prośbą kupującego, możesz tylko zyskać. Możesz także spróbować wyjaśnić kupującemu w czym problem i jak zrozumie to OK a jak wystawi odpowiedni komentarz?🤗

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Biuroplusbedzin Miałem już kilka takich przypadków ale zawsze po rozmowie telefonicznej z klientem i wyjaśnieniu sytuacji udało się je rozwiązać bez szkody dla obu stron . Klient potrafi zrozumieć niedoskonałości regulaminu allegro i może zmotywować kogoś z otoczenia do odebrania jego paczki -tak było u mnie ,spróbuj i Ty z nim pogadać.

oznacz moderatorów