Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak rozwiązać taką sprawę?
Klient prosi o wysyłkę po nowym roku. Mamy ustawiony czas wysyłki 2dni, jak mam to zrobić, aby allegro nie naliczało nam długiego czasu wysyłki? Czy zrobienie etykiety coś da? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Biuroplusbedzin jak jakość masz na wysokim poziomie nie przejmuj się i idź klientowi na rękę
@Biuroplusbedzin poproś klienta o anulowanie i zakup za tydzień ( tłumacząc dlaczego ) albo olej to i nadaj za tydzień, do statystyk wymagają 98 % więc jka masz 100 paczek miesięcznie to 2 możesz opóźnić bez szkody dla siebie 🙂
Etykietę zrób wcześniej bo to liczy do innych statystyk wprowadzenie numeru 🙂
daj spokój, jedna paczka nie wpłynie na statystyki.
Wyślij zgodnie z prośbą kupującego, możesz tylko zyskać. Możesz także spróbować wyjaśnić kupującemu w czym problem i jak zrozumie to OK a jak wystawi odpowiedni komentarz?🤗
@Biuroplusbedzin Miałem już kilka takich przypadków ale zawsze po rozmowie telefonicznej z klientem i wyjaśnieniu sytuacji udało się je rozwiązać bez szkody dla obu stron . Klient potrafi zrozumieć niedoskonałości regulaminu allegro i może zmotywować kogoś z otoczenia do odebrania jego paczki -tak było u mnie ,spróbuj i Ty z nim pogadać.