anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KLIENT PROSI O ZWROT

Sola8Anima
#9 Pomysłodawca

Cześć, klient który zakupił golarkę ode mnie na zwykłym allegro I byłem sprzedawcą prywatnym prosi o zwrot pieniędzy ponieważ gdy paczkę otworzył 20-25 dni później po tym jak ją odebrał stwierdził że produkt nie działa i probuje straszyc mnie, nie mam obowiazku przyjmowac zwrotow po 14 dniach od odebrania przesyłki.

IMG_1115.jpeg

IMG_1116.png

IMG_1117.png

IMG_1118.png

IMG_1119.png

IMG_1120.png

IMG_1121.png

IMG_1122.png

IMG_1123.png

IMG_1124.png

  

IMG_1125.png

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sola8Anima widzę, że dyskusja z tym kupującym trwa, więc to co mogę Ci zaproponować to wypowiedź naszego pracownika. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sola8Anima
#9 Pomysłodawca

jakby dalo rade to bylo by wspaniale!

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

Zwrotu przyjmować nie musisz, ale on mówi, że mu sprzęt nie działa czyli to jest reklamacja. Jeżeli nie wyłączyłeś rękojmi w aukcji to musisz rozpatrzeć reklamację.

oznacz moderatorów

Sola8Anima
#9 Pomysłodawca

Ale on dopiero po prawie miesiącu otworzył paczkę to chyba tak nie powinno być

oznacz moderatorów

Sola8Anima
#9 Pomysłodawca

I on prosi o zwrot pieniędzy teraz a nie wymiany wiec to tez co innego

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador

Reklamacje możesz rozpatrzyć pozytywnie lub negatywnie, ale rozpatrzyć musisz. Masz na to 14 dni od zgłoszenia. Przy pierwszej reklamacji to ty decydujesz czy zwracasz pieniądze, czy naprawisz czy wymieniasz na nowy towar. 

oznacz moderatorów