anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient twierdzi, że dostał inny towar

FrajdaZabawki
#7 Wielbiciel#

Witam

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź, bo przyznam, że trochę "zabiła" mnie ta sprawa...

Klient napisał do mnie, że otworzył paczkę i znajduje się w nim inny produkt niż zamawiany.

Ja jestem w 100% pewna, że wysłany został dobry produkt (produkt który ponoć znajdował się w paczce nawet nie znajduje się w moim asortymencie więc jest niemożliwe nawet żebym przypadkiem coś źle spakowała.

Paczka doręczona została 9.12 a klient napisał dopiero dziś (22.12) twierdząc, że dopiero ją rozpakował.

Co mam zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

seb1q
#11 Animator#

Cześć, mam taką samą sytuację... Klient zamawiał 4 adaptery sieciowe (ładowarki do urządzeń) na fakturę, którą dołączamy do przesyłki w wersji papierowej. Przesyłkę odebrał 2 grudnia, 15 grudnia wystawił negatywa o treści mniej więcej, że brak jest ze mną kontaktu, zamawiał 4 adaptery a otrzymał... FIGURKĘ NA BATERIĘ... Natychmiast zareagowałem i podjąłem próby kontaktu na wszystkie możliwe sposoby. Klient podczas rozmowy telefonicznej bardzo arogancki i chamski. Po moim stwierdzeniu, że taka pomyłka nie może mieć miejsca, ponieważ nie mam w asortymencie figurek na baterie i poprosiłem o zdjęcia na maila, abym mógł to zweryfikować i podjąć jakieś kroki - Pan po tym oznajmił, że nie ma czasu na dyskusje i wysyłanie zdjęć. Na koniec zapytałem, czy była faktura w wersji papierowej w przesyłce, odpowiedział, że w paczce był paragon. Niestety klient nie do przegadania. Nie ma czasu, nie ma ochoty. Na tym kontakt się urwał... Pan nie chciał odzyskać pieniędzy ani otrzymać towaru na własne życzenie. Ja nie byłem w stanie podjąć jakiejkolwiek interwencji w tej sprawie, ponieważ jestem przekonany, że afera jest o przesyłkę, która na pewno nie wyjechała ode mnie. Napisałem w tej sprawie do Allegro na wszystkie możliwe sposoby, oczywiście Allegro umywa ręce i twierdzi, że na podstawie moich ofert oraz archiwum Allegro nie jest w stanie stwierdzić co było w przesyłce i czy to przesyłka, która wyjechała ode mnie. Allegro nie jest też stroną w konflikcie i nie ma obowiązku zmusić klienta do kontaktu i wyjaśnienia problemu a wystawiony negatyw to subiektywna opinia klienta (standardowa gadka) . Niestety, klient na własne życzenie nie odzyskał pieniędzy ani nie otrzymał towaru, który jak uważa nie jest towarem, który zamawiał a ja pozostałem z negatywem, że brak jest ze mną kontaktu oraz, że zamiast zamawianego towaru, wysyłam figurki na baterie, które finalnie nigdy nie były w moim asortymencie 🙂 Pan wylądował na czarnej liście bo nic więcej zrobić z takim człowiekiem nie mogę, skoro sam nie jest zainteresowany wyjaśnieniem sytuacji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@seb1q mozesz go pozwac za ten negatyw, najpierw przedsadowe wezwanie do usuniecia, potem pozew w esadzie nauczy sie miec ochote sprawy wyjasniac

oznacz moderatorów

FrajdaZabawki
#7 Wielbiciel#

ROZWIĄZANIE SYTUACJI

Z nie małym uśmiechem na ustach piszę jak rozwiązała się sprawa...

Paczki pakuje u nas kilka osób, zwróciłam się do osoby, która pakowała tą konkretną czy pamięta o co chodzi. Okazało się, że czasami, aby dodatkowo zabezpieczyć towar który od nowości pakowany jest w karton, wkładamy go w jeszcze jeden, zabezpieczamy odpowiedni i nadajemy, aby nic nie przytrafiło się w transporcie. Aby maksymalnie wykorzystywać kartony z dostaw które do nas przychodzą, to jeśli są w dobrym stanie to pakujemy w niej przesyłki. I tak było w tym wypadku 😛 

Klient dostał swoje zamówienie tylko zabezpieczone w kartonie, który był "z drugiej reki" i nie rozpakowując go stwierdził, że dostał złą przesyłkę. I można ogólnie zrozumieć sytaucję że nie chciał otwierać kartonu przed Świętami bo to na prezent, ale ten karton miał "okienko" przez które widać było, że pod warstwą folii bąbelkowej jest jego produkt 🙂

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

to stwierdził, że dostał co innego, bez otwierania paczki ? to jakiś kretynizm. Ja również czasami wysyłam coś w jakimś zastępczym opakowaniu i nigdy żaden klient nie założył, że w środku jest coś innego niż zamawiał.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

FrajdaZabawki
#7 Wielbiciel#

Dokładnie tak 😄

Też pierwszy raz mi się taka sytuacja zdarzyła, dlatego byłam w szoku, bo wiedziałam, że pomyłka z naszej strony w tym przypadku byla niemożliwa 😛

oznacz moderatorów